Arhivare electronica de documente

Inca nu mi-am revenit si mi-e greu sa povestesc lumii motivul pentru care am disparut din online aproape o saptamana. O voi face, dar nu acum si nu aici. Cert este ca in fiecare dintre aceste zile am umblat dintr-un birou in altul si de fiecare data m-am enervat cumplit vazand ca doamnele functionare din tara noastra, desi au la dispozitie internet si calculatoare, continua sa lucreze cu documente fizice, ca nici o institutie a statului nu a auzit de arhivare electronica de documente, ca nimeni nu stie ce inseamna ecm si ca degeaba exista pe pamant firme cum este Matricia

M-am izbit zilele astea de ziduri de netrecut, de o birocratie care poate tranti la pamant pana si pe cel mai rabdator om din lume. Pentru orice problema este nevoie de un teanc de hartii, iar fiecare hartie in parte trebuie adusa dintr-un alt capat al orasului. Nimeni nu poate folosi calculatorul si internetul pentru a transmite de la o institutie la alta o cat de mica informatie, nimeni nu poate face o baza comuna de date, ca omul sa nu mai umble bezmetic prin birouri ori de cate ori are ceva de rezolvat. Nimeni nu poate face o arhivare electronica de documente si fiecare om al acestui stat e nevoit sa isi piarda vremea, banii si rabdarea incercand sa traiasca in anul 2015 asa cum se traia si in 1915.

Mi se pare revoltator. Oare noi, romanii, chiar nu vrem sa evoluam, sa ajungem in 2015 si sa profitam de faptul ca exista firme precum Matricia, ca exista posibilitatea de a arhiva documente si ca putem (daca dorim) sa transmitem de la o institutie la alta anumite informatii? Sau continuam sa platim inca o suta de ani niste functionari care stau toata ziua la birou degeaba si pun oamenii pe drumuri? Voi povesti pe larg intr-un articol viitor despre problemele mele si despre cate zile mi-au fost necesare pentru a le rezolva, cand de fapt toata povestea putea fi terminata in cateva ore, daca statul roman ar fi ales sa schimbe mentalitatea de ev mediu.

Matricia: „Succesul nostru este dat de succesul clientilor nostri”

„Cele mai multe companii stabilesc ca au nevoie de o solutie strategica de management al documentelor  (ECM), dupa ce au identificat dificultati in derularea proceselor operationale – de cele mai multe ori este vorba de manipularea unei cantitati semnificative de hartii sau de date nestructurate care provoaca blocaje atunci cand se doreste procesarea, accesul sau stocarea informatiilor.”

shutterstock-wide_103570856.jpg_541992d00d56a

 

store_161570924.jpg_540f0fa22f6a0

Posted on Noiembrie 19, 2015, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

