Povestile mamei…

Nu am mai scris de mult timp pe aici, in categoria Povestile mamei. Inca imi este greu sa o fac. Alesem acest blog pentru a povesti uneori despre ceea ce aflam sau imi aminteam de la/despre mama, poate pentru ca aici intra putina lume. Lume buna. Acum, ca mama nu mai este, parca nu-mi vine sa-l mai deschid. Simt ca trebuie sa las timpul sa bandajeze rani. Povestile inca le am in minte, dar nu se vor scrise. Vor o clipa de tacere. Poate mai multe. Dar cu siguranta nu voi abandona… Poate ca nimanui nu ii pasa. Paote ca nimeni nu le va citi. Sau poate le va citi, dar nu ii vor fi de vreun folos. Cu toate astea, eu simt imboldul de a le asterne pe un blog. Dar nu acum, nu astazi…

Posted on Decembrie 1, 2015, in Poveștile mamei. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Poveștile fac parte din procesul de vindecare. Dar momentul îl vei alege doar tu. Hai, curaj.

  2. Iti spun ca au trecut,7 ani,de cand s-a dus mama,a trecut mult timp,dar nu pot sa uit.Azi era ziua ei de nastere….Timpul ,numai ne va face mai mult dor si vom realiza,ca asta e cursul vietii.Poate ca o minune,aseara ,am aratat nepoatei mele o parte din poze cu ea si mama,ei mica,dar le-am privit cu mult drag,fara sa mai plang si parca cu mandrie.Asta e Vienela viata!

    • Of, imi pare rau pentru mama ta.
      Baiatul meu e mare… Inca nu poate vorbi despre mama cu seninatatea data de timp… E in perioada in care evita tot ce ar putea avea legatura cu ea. Dar stim ca va trece si in urma vor ramane amintirile placute si un dor nestins…

Lasă un răspuns

