Plante pentru foisor si mansarda

In curtea varului meu imparateste nestingherit un foisor dragut, lucrat din lemn frumos lacuit. Imi plac mult serile de vara cand toti ne strangem acolo la un pahar de suc si unul de vorba, in vreme ce florile din gradina isi raspandesc parfumul, iar muzica ne spune in soapta povesti cu rima. In vara care a trecut, varul meu a decis sa isi cumpere, la sfatuliubitei sale, cateva plante pentru foisor (pot fi folosite cu succes si in mansarda, spune pseudoartistul din mine). Mi se pare de-a dreptul fascinant felul in care contrasteaza plantele din foisor cu piatra cubica asezata pe post de podea. Nu stiu de unde i-a venit ideea, dar mi-am promis in gand ca voi face acelasi lucru atunci cand voi avea propria mea curte. Nu stiu daca neaparat piatra cubica voi folosi. Poate ca ma voi orienta spre piatra naturala, care mie imi place putin mai mult…

Varul meu imi spune ca imi mai trebuie doar casa, curtea si materialele, ca de rest se ocupa el, mare mester fiind in placari cu piatra naturala si chiar in alegerea unor plante deosebite pentru viitorul meu foisor. Glumim o vreme pe aceasta tema, apoi eu ma las furata de val si incep sa imi imaginez cum ar fi, ce mi-ar trebui, care ar fi avantajele si dezavantajele, ba chiar rabufnesc uneori, nervoasa pe ideea ca altii si-ar putea baga nasul in alegerile mele, ca nu mi-ar lasa placerea de a-mi alege singura plantele care sa imi impodobeasca foisorul. Toti baietii rad in jurul meu si imi spun ca s-ar mira maxim daca ar auzi ca am permis cuiva sa isi bage nasul in treburile mele. Ei ma cunosc bine, stiu ca asa ceva nu este posibil cand vine vorba despre casa in care locuiesc sau despre foisorul meu, deocamdata virtual. :)))

Daca va doriti o casa si o curte frumoasa, puteti sa va aruncati un ochi pe europav.ro. „Avem o bogata experienta acumulata in cei 16 ani de activitate si producem o gama extinsa de produse de cea mai buna calitate pentru curte, gradina, spatii industriale si pietonale.

Oferiti stil si personalitate spatiului exterior, alegand pavajele si placajele pentru ziduri si terase de la Europav : zeci de modele si culori ce pot fi combinate creativ, clasic sau modern, pentru a desavarsi stilul casei si gradinii dumneavoastra. Imaginati-va cat de primitor ar arata curtea cu un gratar din piatra naturala, functional tot timpul anului, cu o masa si bancute rezistente la ciclul inghet – dezghet, cu o mica fantana arteziana care ofera un aer romantic si luxos intregului spatiu.

Alegeti si comandati produsele Europav ! Eleganta, rezistenta, naturalete.”

europav-call

Posted on Decembrie 25, 2015, in Informatii. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

