Cuvinte potrivite

Am scris recent un scurt articol despre Mihail Arghiropol (sa nu ma intrebati pe care dintre blogurile mele, ca nu imi mai amintesc exact si imi este lene sa caut). L-am descoperit intamplator intr-o zi, pe cand navigam fara tinta pe internet. A fost unul dintre putinele bloguri citite in scurta vacanta de iarna pe care mi-am oferit-o si mi-as dori sa vorbesc si aici despre un articol de pe blogul lui Mihail Arghiropol, un articol care mie mi-a placut si m-a facut sa imi dau seama ca oamenii pot fi motivati foarte usor sa ridice stacheta, daca folosesti cuvintele potrivite si aduci exemple concrete. 

Omul a facut un master de Istoria Artei numai de dragul de a regasi valorile care l-au format ca om si care i-au adus bucurii in plan intelectual si spiritual. Precum un intelept de altadata, Mihail Arghiropol specifica totusi foarte clar ca nu trebuie neaparat un master, ca fiecare dintre noi trebuie sa isi caute propria cale. Poate unora li se potriveste mai bine sa citeasca o carte din care sa traga concluziile adecvate, altora poate li se deschid ochii facand un curs… Important este, pentru fiecare dintre noi, sa gasim ceea ce poate trezi in suflet dorinta de mai bine, mai frumos, mai util. Da, suna cumva a discurs motivational si e posibil ca pe unii sa ii deranjeze acest lucru. Dar stiti cati dintre oamenii acestei planete au nevoie de acel dus cu apa rece care sa le limpezeasca ideile si sa ii impinga de la spate inspre schimbarile de care au nevoie?

Iata un citat preluat de pe blogul lui Mihail Arghiropol, un citat din care reiese, pe scurt, cine este si cum si-a gasit menirea acest om:

„Ma aflam intr-o situatie comuna multora. Petreceam zilnic peste 9 ore la birou, ma pierdeam in probleme administrative si discutii formale si uitam, perioade indelungate, sa fac lucruri dedicate, cu adevarat, mie. Cand am parasit agentiile mari si multinationalele, aveam un plan: sa creez mediul de lucru pe care nu l-am gasit in niciun job.  Voiam un loc al meu, inovator si inventiv, care sa ii inspire pe toti cei care ii treceau pragul, iar mie sa imi permita sa ma ocup de lucrurilecare consider ca au, cu adevarat, insemnatate. Cred ca m-am descurcat destul de bine in a crea acest mediu, dar, m-am uitat pe mine. Mi-a scapat, pur si simplu, faptul ca lucrurile importante se indepartau de mine, iar eu nu mai aveam timp sa citesc, sa scriu si sa imi raspund la intrebari. Cei doi ani in care am urmat masterul au reusit sa-mi redea, in parte, lucrurile care imi lipseau.”

Posted on Decembrie 29, 2015, in Informatii. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

