Ventilatoare de baie

O gama diversificata de ventilatoare baie gasesti pe site-ul www.diversmarket.ro, mi s-a spus la scurt timp dupa ce am investit niste bani pentru a rezolva problemele cu care ma confruntam in baie. Mi-am aruncat un ochi pe acolo si am descoperit ca aceste ventilatoare nici macar nu sunt atat de scumpe pe cat imi imaginam. De ce oare nu m-am interesat atata timp, de ce am stat sa ma chinui si sa ma enervez? Dar sa va spun pe scurt povestea, ca sa intelegeti si voi care erau problemele. Apartamentul in care locuiesc are o singura si foarte mica gura de aerisire in peretele din baie. Pe aici ar trebui sa iasa aburul. In teorie. Practic, undeva pe la etajul doi gura de aerisire s-a ingustat mult (inca nu stiu daca a blocat-o cineva sau daca a picat ceva de sus, astupand o parte din „tunel”), iar la noi, la parter, cineva a desfiintat cu vreo zece ani in urma partea de aerisire care mergea la subsol si datorita careia aerul se ventila bine, alungand aburul care se aduna in baie.

Imediat dupa Craciun am simtit ca nu vreau sa mai traiesc asa. Chiar si cu riscul de a intra in noul an cu masa goala si fara un ban pe card, i-am spus sotului meu ca vreau sa rezolvam problema ventilarii baii. Ne-au fost alaturi prieteni si rude. Fiecare dintre baieti a venit cu idei si sfaturi. Am ales ceea ce mi s-a parut mai convenabil. Am cumparat materiale si i-am pus la treaba. Daca nu credeti, puteti cauta pe pagina mea de facebook dovada ca a fost nevoie de patru barbati pentru a pune o usita la gura de aerisire din baie. :)))

Desigur, asta dupa ce au reconstruit aerisirea ce fusese blocata, ca aerul sa se poata ventila asa cum trebuie si in baie sa nu mi se mai faca igrasie pe pereti. Daca tot facusem dezastru in casa, am decis sa curatam bine peretii, sa dam cu glet si apoi cu vopsea lavabila. Imi venise cheful de a reamenaja cate ceva, motiv pentru care mi-am cumparat o aplica draguta si mi-am trimis sotul sa caute prin oras un geamgiu care sa imi aranjeze oglinda ce se ciobise cu niste ani in urma si la care ma incruntam de cate ori intram in baie.

Am reusit sa terminam totul inainte de revelion. Am o baie draguta acum. Miroase a nou, a proaspat, a curat. Dar nu ma voi linisti pana cand nu imi voi cumpara si un ventilator de baie pentru uz casnic, sa fiu sigura ca niciodata nu voi mai avea umezeala acolo. Asta asa, ca sa nu spun ca nu mi-am trasat macar un obiectiv pentru prima parte a lui 2016. :))

Posted on Ianuarie 8, 2016, in Informatii. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Un an bun sa ai !Este foarte bun ventilatorul,mai ales ca ai rezolvat cu aerisirea.Eu incerc sa-l determin pe un vecin care si-a pus ventilator si tot mirosul si aburul il imparte vecinilor.Oameni si oameni!

Lasă un răspuns

