Laptopuri second hand

A inceput prin a-si repara singur calculatorul, apoi a trecut la nivelul urmator, si anume repararea calculatoarelor pe care le au prietenii lui. In urma cu o saptamana a ajutat de la distanta un coleg de LOL (league of legends) sa isi faca din bucati un calculator bun, care sa ii permita sa joace minunatia aceea de joc ce mi-a transformat copilul intr-un dependent cu mutra de zombi. Dar faptul ca se rupe uneori si revine in realitate pentru a ne arata ca poate face in viata si altceva, ma face sa sper ca isi va lua rolul in serios si va ajunge sa joace mai putin pentru a trai mai mult. Am observat ca lasa orice joc atunci cand in preajma lui mai apare cate un calculator de reparat, semn ca se poate rupe de virtual atunci cand il atrage cu adevarat ceva in real. La repararea de monitoare touchscreen second hand nu se baga deocamdata, insa la calculatoare ii place maxim.

I-am spus sa se uite si la laptopul meu, care de la o vreme nu mai functioneazadecat daca il tin bagat in priza. A zambit stramb si mi-a spus ca nu e nevoie de facultate pentru a intelege ca moare bateria si ca fiind un model vechi, este posibil sa nu pot gasi o alta baterie. Mi-a promis ca imi va face candva cadou un alt laptop, daca tin neaparat sa stau intinsa in pat pentru a scrie ceva pe blog sau a citi o carte furata de pe net. L-am convins sa mai ramana alaturi de mine cateva minute si ne-am uitat impreuna la o multime de laptopuri second hand. Eu, femeie fara pic de pricepere tehnica, intindeam degetul spre cele care aveau un design frumos sau o culoare eleganta.

Baiatul meu, priceput cum va spuneam ca e, radea de mine si imi spunea ca nu ambalajul conteaza, ci specificatiile tehnice care se ascund intotdeauna sub imaginea laptopului. El studiaza fiecare specificatie in parte, compara si le elimina din start pe cele care nu sunt destul de puternice. Acum astept doar sa avem banii necesari pentru a ma alege cu un nou laptop (chiar daca va fi el second hand) si sper ca in aceasta viata sa am norocul de a-i putea intoarce copilului meu codoul. Mi-ar placea ca intr-o zi sa imi pot permite sa ii deschid o firma de reparatii calculatoare si laptopuri second hand…

Posted on Ianuarie 21, 2016, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

