Scaun de birou

Mi-am cumparat asta-vara un scaun de birou, satula fiind de fotoliul moale, dar atat de nepotrivit pentru mine. Cu laptopul pe picioare stateam extraordinar de bine in fotoliu, insa daca doream sa scriu la calculator ma chinuiam calare pe 2-3 perne, mana imi amortea mult prea repede din cauza ca statea ridicata ca la scoala… Din pacate, m-am repezit sa imi cumpar primul scaun care mi-a iesit in cale, in loc sa imi aleg un scaun de birou ergonomic cu masaj, mai ales ca stiam cat de mult timp petrec cu ochii in calculator si cat de obosita ma simt la finalul fiecarei zile. Si nu, nu a fost vorba despre bani. La acea vreme chiar imi puteam permite sa imi cumpar oricare dintre acele scaune de relaxare din piele ecologica, numite pompos scaune de birou cu masaj. De ce oare nu am facut-o?

Am gresit si acum trag ponoasele. Nu mi-am cumparat de la inceput un scaun de masaj. Nu mi-a trecut prin cap, desi stiam de site-ul importatorscaune.ro, cel care comercializeaza scaune de birou cu masaj. Am luat un scaun oarecare si am avut surpriza de a ramane fara el la doar trei luni de la achizitie. Un prieten s-a rezemat in el si mi-a rupt manerul care tineau unite spatarul si partea pe care punem sezutul. 2 lei dai, doi lei face, mi-am spus, nervoasa. Acum voi fi mult mai atenta cand voi alege si sigur voi alege un caun cu masaj. Imi spunea o prietena ca aceste scaune de relaxare sunt recomandate chiar si de catre medici persoanelor care petrec mult timp la birou. Si atunci, eu unde am avut capul cand mi-am luat acel scaun? Sigur nu am avut scaun la cap, spun eu, razand singura spre monitor.

„De ce sa ne alegeti pe noi

Importator si distribuitor de scaune

Am livrat peste 200.000 scaune din 2006 si pana astazi la peste 30.000 clienti.

Am facut tot posibilul sa avem cat mai multi clienti multumiti.

Avem depozite de peste 2400 mp in Constanta pline cu scaune.

Avem peste 150 de revanzatori in tara (magazine de mobila si online) si strainatate (Moldova si Bulgaria)

Avem in stoc in permanenta cel putin 10.000 de scaune.”

Posted on Ianuarie 31, 2016, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

