Ai un petic de teren?

Imi aduc aminte si acum cu mare placere de vara aceea, una dintre frumoasele veri ale copilariei mele. Am petrecut cateva zile la un unchi, intr-un sat oarecare. Acolo am invatat sa nu ma mai tem de gusteri, sa ma urc in ciresi, sa deosebesc ratele de gaste si sa plutesc pe apa folosind anvelope utilaje agricole (ok, nu bag mana in foc ca nu erau anvelope utilaje constructii). Placerea de a folosi anvelope combine agricole in loc de colac inca o mai au copiii de la sat, dupa cum poate confirma baiatul meu, care a plutit pe apa intr-o asemenea anvelopa alaturi de verii sai. Desigur, eu prefer sa imi pun muschii in miscare si sa inot asa cum se cuvine, insa aceea a fost o experienta cu adevarat memorabila, de care imi amintesc si scum, la atata vreme distanta. Dar nu despre experientele mele este vorba in acest articol, ci despre acvila-romania.ro, care pune la dispozitia celor interesati o gama diversa de anvelope pentru utilaje agricole, ca tot vine acum primavara si pamantul cere sa fie lucrat.

Nu stiu cum e prin alte parti, dar in zona mea parca vad tot mai multe campuri lasate in paragina, nelucrate, nerascolite de anvelope utilaje agricole, necalcate de anvelope combine agricole. Unele campuri, mai norocoase (oare?), simt acum mangaierea unor anvelope utilaje constructii, caci omul modern prefera sa ridice vile pe locurile unde pana mai ieri zambeau spre soare lanuri de grau, de porumb, de floarea soarelui, de rapita, de lucerna. Omul modern prefera sa aduca alimente din afara tarii, caci e rusinos sa munceasca pamantul, sa transpire in soarele verii si sa culeaga roadele pe care acesta, cu darnicie, le imparte celor harnici. Mai simplu este sa stam pe terasa vilelor si sa privim cum tractoare romanesti exportate in Egipt rascolesc pamanturi straine, in vreme ce noi cumparam toate alimentele din supermagazinele care nu comercializeaza mai nimic de-al nostru.

Ai un petic de teren si il lasi sa stea degeaba? Arunca-ti o privire pe acvila-romania.ro si vezi daca nu cumva iti vine pofta de a munci pamantul. La orice produs primesti o garantie de 24 de luni, iar livrarea se face foarte rapid.

anvelope-rider-cr308-400-r8-0

Posted on Februarie 18, 2016, in Informatii. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

