Ce este diabetul

Am scris zilele trecute pe blogul de pe .ro cateva cuvinte despre vremea lui nechezol. In mintea mea s-au deschis amintiri din acel timp. Una dintre ele este legata chiar de baiatul despre care povesteam acolo. Noi, in acele vremuri, aveam mai mereu frigiderul plin. Eram straina de zbaterile populatiei. Stiam ca lumea sta noaptea la cozi pentru o bucata de carne, insa nu imi pasa. Noi ne descurcam. El mi-a povestit ca ambii sai parinti erau bolnavi, mi-a spus multe despre diabet, apoi mi-a explicat ca primeau de la o asociatie (de stat, cel mai probabil) carne de pui toti cei care sufereau de diabet de tip 2. M-a mirat si m-a bucurat deopotriva informatia, cu toate ca pe atunci nu stiam prea bine ce este diabetul sau cum se manifesta diabetul. Tot ce ma interesa era ca oameni buni, parintii unui baiat care imi placea, erau bolnavi. 

Nu cred ca existau pe atunci multivitaminele Favio pentru reglarea glicemiei, dar macar pot aprecia faptul ca statul le oferea alimente care nu se gaseau in mod normal prin magazine. Oare se mai intampla si acum acelasi lucru sau bolnavii sunt nevoiti sa isi cumpere din pensiile mici pe care le au atat medicamente, cat si mancare buna, de regim? Ce este diabetul stiu acum. De fapt, stiu despre diabet mai multe decat mi-as fi dorit. Stiu cum se manifesta diabetul si stiu despre toate problemele cu care cei bolnavi se confrunta. Nu stiu cum este in tara noastra si cat de mult ii ajuta statul roman pe acesti bolnavi, cum vine in intampinarea problemelor pe care le au. Daca stiti ceva despre asta, va rog sa imi povestiti intr-un comentariu. Eu am aflat de curand doar ca mama unei prietene foloseste, pe langa cele recomandate de catre medicul curant, si niste multivitamine de la Favio.

despre favio

„Favio® conţine 16 vitamine și minerale și este fortificat cu M0N6X™, ceea ce îl face un supliment alimentar unic, special formulat pentru menţinerea valorilor normale ale glicemiei și susţinerea funcţionării normale a pancreasului endocrin.

Administrarea regulată a Favio®:

  • Ajută la menţinerea unor niveluri normale ale glucozei în sânge;
  • Susţine sistemul imunitar;
  • Ajută la funcţionarea în condiţii normale a glandei tiroide;
  • Ajută la coagularea normală a sângelui;
  • Ajută la menţinerea vederii normale;
  • Diminuează în mare măsură senzaţia de oboseală şi epuizare şi creşte energia;
  • Favorizează protejarea celulelor împotriva stresului oxidativ;
  • Ajută la menţinerea unor celule sanguine normale;
  • Ajută la menţinerea frumuseţii pielii și a unghiilor.”
Posted on Februarie 26, 2016, in Informatii. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

