Ceai verde

Bea in fiecare zi de iarna ceai verde cu ghimbir, imi spunea ea ori de cate ori ma plangeam ca mi-e frig, ca am racit sau ca as prefera o cafea cand mergeam in vizita. Era sfatul pe care il baga pe gat oricui ii trecea pragul, de parca ea inventase aceasta licoare magica. Auzisem multe despre ceai verde, citisem prin multe carti ca oamenii il beau cu placere, insa nu stiam ce gust sau aroma are. Eu sunt bautor de cafea si atat. Ghimbirul mi-a ramas necunoscut pana acum vreo doi ani, cand am primit in dar  o cutie de ceai verde cu ghimbir. Spre surprinderea mea, dupa ce m-am acomodat putin cu gustul, chiar mi-a placut si l-am recomandat si altora. Si tu poti comanda ceai verde de aici, daca iti place sau daca esti curios sa vezi ce gust are. Sa bei ceai verde pret de o jumatate de ora, in vreme ce te delectezi cu un artticol bine scris, poate fi o adevarata placere, va garantez. 

Dupa o poveste cu pisici, una cu teroristi ascunsi pe aeroport si una cu o duzina de cuvinte, am trecut la treburi serioase, si anume informatii despre ceaiul verde beneficii, ceai verde proprietati, ceai verde gust, pana cand am vazut doar verde in fata ochilor. Am facut o adevarata cura cu ceaiuri de la ArtaCeaiului.ro, am aflat o multime de lucruri interesante si mi-am amintit ca am in biblioteca o carte in care nu scrie nimic despre ceai verde beneficii sau pret, dar scrie despre cum au ajuns oamenii sa bea ceai. Se spune ca imparatul statea candva la umbra unui copac, odihnindu-se. In mana avea un bol de apa fierbinte. Vantul strecurat printre crengi a aruncat in bol cateva frunze, iar acestea au schimbat culoarea apei. Imparatul, curios din fire, a gustat apa colorata si a ramas uimit de aroma si de gustul sau.

„Pe site-ul Arta Ceaiului veti descoperi o gama variata de ceaiuri, astfel incat dumneavoastra sa va bucurati de aceasta bautura minunata cu gust delicios si numeroase  beneficii pentru sanatate. Nu uitati ca medicina traditionala chineza foloseste ceaiul de mii de ani. Acesta a fost utilizat de-a lungul timpului fie ca si stimulant, fie pentru imbunatatirea sanatatii inimii, fie pentru reglarea nivelului de zahar din sange si nu in ultimul rand pentru imbunatatirea proceselor mentale.

Asadar, fie ca sunteti un cunoscator al ceaiurilor infuzie, fie ca vreti sa incercati ceva nou sau pur si simplu sunteti in cautarea unui cadou, pe Arta Ceaiului veti gasi ceea ce cautati. Mai mult decat atat, va vom oferi o servire ireprosabila astfel incat sa va alaturati listei noastre de clienti multumiti.

Ceaiurile pe care le comercializam sunt produse intr-o fabrica moderna, localizata in Germania, ce dispune de echipamente si fluxuri tehnologice de ultima generatie, astfel incat sa se garanteze pastrarea proprietatilor si aromelor ceaiurilor pe durata intregului lant de productie.”

ceai verde

Posted on Martie 23, 2016, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

