Imprimante si cartuse HP compatibile

Nici nu mai tin minte cat timp a trecut de cand imi tot promit sa imi cumpar o imprimanta, sa nu mai fiu nevoita sa caut prin oras atunci cand am nevoie. Cumva, tot am senzatia ca, in loc sa se ieftineasca, multe dintre ele parca se scumpesc de la o zi la alta. Poate ca ma insel si nu caut unde trebuie. Cert este ca va trebui sa ma ocup de acest aspect cat de curand, caci am foarte multe de scos la imprimanta si voi mai avea. Pe internet vad ca se gasesc cartuse HP compatibile la preturi mici, lucru care in urma cu cativa ani parea doar un vis, din cate imi spuneau prietenii. Ii auzeam plangandu-se ca nu gasesc cartuse HP ieftine sau cartuse HP compatibile, dar nu acordam mare importanta, caci nu ma afecta in mod direct. Acum, ca sunt interesata de imprimante HP, parca se schimba situatia. 

Multi dintre prietenii mei isi comanda cartuse toner HP de la Cartuse Shop, asa ca primul pas va fi sa caut tot acolo si o imprimanta ieftina, daca nu cumva dumnealor se ocupa numai si numai de cartuse HP compatibile. Voi vedea imediat. V-as fi recunoscatoare daca mi-ati vinde niste ponturi, sa nu umblu bezmetica pe internet, mai ales ca nu stiu sigur ce anume mi-ar trebui. Ceva bun si ieftin, asta e sigur. :)))

Daca ati ajuns la acest articol cautand pe internet cartuse toner HP, cartuse HP pret, cartuse HP ieftine sau orice alta combinatie de cuvinte privind imprimantele sau cartusele, iata de ce prietenii mei aleg sa isi comande diverse de pe site-ul mentionat mai sus, in acest articol:

„Cartridge Service este unul dintre principalii furnizori de cartuse imprimanta si consumabile pentru imprimante din Cluj-Napoca, distribuitor de consumabile originale şi reumplute (refillate) inca din 2001.  Printre mãrcile comercializate amintim: Hewlett Packard, Canon, Epson, Lexmark, Minolta, Brother, Xerox, Oki, SkyPrint, TFO.”

PS: Da, intrand acum pe site pentru a prelua un mic fragment, am observat ca au la vanzare si imprimante, au cartuse originale, ofera vouchere cadou si livreaza gratuit la comenzile de peste 150 de lei. Comenzile vor fi livrate in maxim 3 zile lucratoare de la data comenzii, exceptand produsele cu specificatia „La comanda” pentru care termenul este de maxim 2 – 3 saptamani, in functie de termenele date de furnizori.

epson_xp-600_big

Posted on Martie 28, 2016, in Informatii. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

