Iustin Paraschiv si Asociatia de bune practici pe internet

Cati dintre voi isi mai amintesc din ce motive s-a nascut acest blog? Probabil nu prea multi, vine imediat raspunsul meu. Sa recapitulam: aveam blogul de pe .ro de 2-3 ani, vreme in care de partea tehnica s-au ocupat altii (mii de multumiri, Rusanu si Juverdeanu!). Problema era ca oamenii mai aveau si alte treburi, nu puteau sta dupa mine ori de cate ori stranuta blogul, asa ca m-am decis sa deschid un blog nou pe wordpress, sa invat cu ce se mananca aceasta platforma si, in acelasi timp, sa nu fac vreo prostie pe blogul bun. Tot pe wordpress are blogul si Iustin Paraschiv, cel despre care voi vorbi in randurile urmatoare. Doar ca, spre deosebire de mine, acest domn chiar se pricepe la bloguri, site-uri, programare si web design. 

Iustin Paraschiv si limbajul Java

Nu va imaginati ca stiu prea bine ce este limbajul Java sau la ce foloseste. Vreau doar sa povestesc cum am aflat de Iustin Paraschiv. Un bun prieten a avut zilele trecute ceva probleme cu blogul. Necunoscand prea multa lume in online, m-a intrebat pe mine cum ar putea repara buba. Nu aveam habar, dar stiam sa caut pe internet diverse informatii, asa ca am trecut la treaba. Printre altele, am inteles ca ar avea nevoie de un programator, caci eu oricum am prea putine cunostinte tehnice, iar persoana care imi solicitase ajutorul chiar mai putine decat mine. Asadar, am ajuns pe blogul lui Iustin Paraschiv si m-am lasat furata de un articol, Istoria limbajului Java. Nu i-am rezolvat omului problema, dar macar sunt mai bogata cu cateva cunostinte. 🙂

Iustin Paraschiv si asociatia de bune practici pe internet

Terminand de citit despre istoria limbajului java, curiozitatea m-a impins si pe alte pagini. Asa am aflat ca Iustin Paraschiv este membru de onoare al Asociatiei de bune practici pe internet. Sper sa citeasca acest articol si sa ma (ne) lamureasca ce este aceasta asociatie, unde poate fi gasita si despre ce bune practici este vorba acolo. Mie, in primul moment, mi-a venit in gand incidentul de zilele trecute, cand o bloggerita cu care am comunicat timp de 4 ani s-a deranjat ca i-am pus cateva intrebari de bun simt in legatura cu un club din care face parte. Apoi m-am dus cu gandul la cei care isi arunca in online toate mizeriile adunate in suflet, de parca internetul ar fi o ghena de gunoi. Poate ma insel si respectiva asociatie se ocupa de cu totul altceva, dar simt tot mai des imboldul de a cere o politie a internetului, una care sa ii amendeze serios pe cei care jignesc si ameninta.

Posted on Martie 28, 2016, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

