LauraCalin.ro, beauty blog

Nu mai retin exact ce anume cautam in acea zi pe internet si nici nu cred ca are o asa mare importanta astazi. Mi-a atras atentia un articol in care, printre altele, Laura spunea „…  imi place sa nu pot face toate lucrurile in casa sau sa duc masina la service sau sa car pungile cu cumparaturi. Imi place sa nu fiu barbata, sa spun cand am nevoie de sprijin, sa clipesc des si neinteles cand se vorbeste de lucruri prea masculine. „. Mi-a placut mult, caci mi-a amintit de vremea cand aveam 20 de ani si clipeam des cand anumite lucruri ma depaseau sau doar voiam sa dau de inteles ca ma depaseau. Undeva pe drumul vietii mi-am pierdut o parte dintre nimicurile care fac dintr-o femeie acea fiinta aparent neputincioasa, ce are mereu nevoie de sprijinul barbatului. 

M-am gandit ca ar fi egoist din partea mea daca nu le-as prezenta si cititorilor mei blogul LauraCalin.ro, daca nu v-as spune ca puteti descoperi acolo o lume altfel, un colt de blogosfera cuminte si indraznet, simpatic si curat. Laura e beauty blogger si scrie atat in limba engleza, cat si in limba romana. Fotografiile de pe blogul sau prezinta femei elegante, tinute care pot fermeca orice doamna si domnisoara, indiferent de varsta ori statut social. De exemplu, la primul articol gasit pe blogul lauracalin.ro, am vazut o rochie atat de eleganta, incat am simtit nevoia sa o am, cu toate ca nu stiu unde as putea sa o port si nici daca mie personal mi s-ar potrivi.

rochie eleganta

Nu as putea spune ca i-am citit tot blogul, insa atat cat am citit m-a facut sa visez, sa zambesc, sa ma mir, caci articolele sunt de calitate, pozele la fel, stilul este foarte placut. Sa va mai spun ca m-am lasat fermecata in primul rand de poza cu care Laura isi intampina vizitatori? E o femeie frumoasa si tine in brate o pisica neagra. Cred ca am spus totul ca aceasta mica descriere, caci voi, oamenii care imi cititi mereu blogul, stiti deja ca pisicile negre sunt preferatele mele. 🙂

Despre ea, Laura spune cu simplitate:

„The world of LauraCalin.ro advocates for remarkableness, excellence, courage and brilliance and does not believe in false wars, separated and segregated worlds. Femininity means truth with a story. This is my story.

I believe in brilliance.
I believe in grace.
I believe in courage.
I believe in charm.
I believe in the remarkable.
I believe in entertainment.
I believe in romance.
I believe in delicacy.
I believe in the strength of having more than meets the eye and talking less than you know.
Let’s make magic!
In femininity we trust.”
Eu spun, la fel de simplu, ca discutam despre un blog ce poate fi citit la orice varsta, indiferent ca esti fata sau baiat, indiferent daca esti sau nu vegetarian (legat de acest aspect, va recomand de pe blogul lauracalin.ro si articolul Cum ajungi vegetarian peste noapte), indiferent daca va pasioneaza sau nu un beauty blog, caci nu e doar beauty blog.
Pe Laura Calin o gasiti si pe facebook, daca dati clic pe numele sau.
Posted on Aprilie 4, 2016, in Informatii. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

