Motanelul negru

Am adunat de pe strazi motanelul negru in speranta ca ii voi putea oferi o viata noua, una in care sa fie fericit, sa fie la adapost de frig, de foame, de masini si de multe alte pericole care pandesc la fiecare pas in afara casei. Pentru cateva zile am avut emotii cumplite, caci nu stiam daca persoana care dorea un pisoi negru il va accepta sau nu. Sa il arunc iar in strada, dupa ce se obisnuise cu traiul bun, nu ma rabda inima. Sa il pastrez in casa mea chiar nu imi permiteam, caci e deja apartamentul plin de animalute. Ce sa fac cu bietul motanel negru? Eram intr-o dilema grozava. M-am apucat sa ii fac poze si sa postez pe internet anuntul si iata ca micutul a avut un noroc chior. De joi va pleca spre noua lui familie, unde cred si sper ca va primi tot ceea ce ii trebuie, de la mancare buna si ingrijiri pana la o dragoste neconditionata. 🙂

motan negru adoptie

motanel negru adoptie

Va spun sincer ca mi se rupe inima stiind ca trebuie sa il dau. E atat de bland, de jucaus si de prietenos!

Posted on Aprilie 4, 2016, in Vieneland. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. E frumos pisicutul asta, era bun de Mariuca. Poate intr-o zi va avea si ea pisicutul ei, sper sa devina mai responsabila si vom vedea!

  2. Ma bucur ca este cu final fericit!

Lasă un răspuns

