Un catel frumos

Vedeti acest catel frumos? Si eu il vad de cativa ani la o poarta in apropierea blocului meu. Ma opresc uneori sa ma joc cu el, dar mai de la distanta, ca nu e de incredere. Sa nu va lasati nici voi pacaliti de mutrisoara simpatica pe care o afiseaza. Se repede din senin sa latre sau chiar sa muste, asa cum s-a intamplat in ziua cand il plimbam pe Bruno. Stiind ca nazdravanul meu e imprevizibil cand vine vorba despre alti caini, il scoteam mereu cu botnita la bot, sa evitam orice accident / incident. Un catel frumos nu e intotdeauna un catel bun, sa stiti. Minunea din poza de mai jos l-a vazut pe Bruno si s-a repezit din senin sa il muste. Nu a reusit, caci era protejat de botnita. In schimb, din botnita nu a mai ramas nimic. A facut-o franjuri, ceea ce m-a facut sa spun ca i-a salvat cainelui meu chipul frumos, de ingeras. Sotul meu sustine ca nu s-ar fi intamplat asa ceva daca Bruno nu ar fi avut botnita care sa il faca mai bland, mai ascultator. 🙂

catel frumos

Posted on Aprilie 4, 2016, in Vieneland. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

