Viata ta te priveste numai pe tine

Nu, sa nu m-a suparat nimeni, ba chiar din contra, am o zi uimitor de frumoasa. Afara e senin, in casa e cald, pisicutele dorm linistite, totul pare in regula. Sper sa fie asa pana la final Revenind la oile noastre, vreau sa spun ca m-am plimbat putin pe facebook astazi si am observat (iar) ca pozele cu texte naive aduna sute / mii de like-uri in doar cateva minute, asa ca am scos de la naftalina o fotografie facuta zilele trecute, am scris pe ea cateva cuvinte si i-am dat drumul sa circule pe internet. In acest moment are 13 likeuri, la 43 de minute de la publicare. O fi mult, o fi putin? Nu stiu. Dar stiu ca puteti da si voi un like, sa ma vada lumea, poate maine-poimaine ajung si eu ca Teo T. :))))

Nu te lasa doborat de nimic! Viata ta te priveste numai pe tine si poate fi oricat vrei tu de inflorita!

viata

Posted on Aprilie 4, 2016, in Vieneland. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

