Aparate auditive

Cu toate ca ma facusem si eu vinovata de multe ori de respectivul pacat, nu m-am putut abtine sa nu rad in hohote cand am citit comentariul unui domn. Acesta o certa pe colega de birou ca „tipa” in gura mare pe facebook, adica scria cu litere mari tot ce avea de scris. Esti surda, mamaie, ai nevoie de aparat auditiv? a completat el lectia de buna purtare virtuala. Desi eu nu sunt surda si abia am idee cum arata aceste aparate auditive, reusesc de multe ori sa las impresia ca tip, mai ales pe facebook, unde nu ma controlez la timp. Se intampla sa apas din greseala caps look-ul si sa scriu un intreg mesaj cu litere mari, sa trimit si abia apoi sa observ. Credeti ca a sosit momentul sa imi fac un control? Stiti cumva unde se gasesc Aparate auditive de calitate la preturi accesibile? :p

Lasand gluma la o parte, ma gandesc cat de greu le este celor care au probleme cu auzul. Am citit povesti de speriat despre greutatea cu care se integreaza in societate, despre cum ajung sa isi piarda si darul vorbirii din cauza deficientei. Nu stiu daca statul le deconteaza aceste aparate auditive si, daca aveti habar, chiar mi-as dori sa aflu. Tin minte ca am indurat o spaima teribila cand nepotul meu era mic si toti banuiam ca nu aude, caci nu reactiona in nici un fel la zgomote. Pana la urma s-a dovedit ca avea polipi care se intinsesera de la nas spre gat si urechi. A fost operat si a inceput sa auda. Dar nu toti au acest „noroc”.

Pentru cei cu probleme, iata cateva informatii: daca dati clic pe linkul de mai sus gasiti orice tip de aparat auditiv, aflati despre aparate auditive pret, iar daca va comandati aparate auditive de la comenzi.ro beneficiati de produse deosebite si preturi bune.

„Chiar daca in ultimul timp clientii sunt interesati in primul rand de pret, a ramas si va ramane constanta cererea pentru servicii de calitate, rapiditate si respect fata de client. COMENZI.RO este o companie reala, cu angajati reali, cu un sediu real, cu produse reale, cu garantie reala, cu mii de clienti reali. COMENZI.RO ofera consiliere, livreaza rapid, acorda garantie si toate drepturile legale clientilor. „

aparat_auditiv_kf913_1-128x128_0

Posted on Aprilie 6, 2016, in Informatii. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

