Cosmetice bio romanesti pe Vforverde.ro

Nu stiu altii cum sunt, insa mie imi este tot mai greu sa ma descurc prin noianul de informatii cu care sunt zilnic bombardata din toate partile si sa descopar adevarul ascuns sub cuvinte frumoase, lucitoare. Pe mail, pe facebook, pe bloguri, toata lumea vorbeste despre alimente si cosmetice bio, insa prea putini ne ajuta sa intelegem ce mai este bio si ce nu, unde pot fi gasite produse bio si tot asa. Sa luam cosmeticele bio romanesti, de exemplu. Cunosc prin online cateva fete care prepara asa ceva. Am si incercat cateva produse. Unele mi s-au potrivit de minune, cu altele nu m-am inteles deloc si le-am aruncat, de teama ca oferindu-le altcuiva as fi putut face mai mult rau decat bine. Despre cosmeticele bio romanesti pe care le-am oferit altora am avertizat ca mie personal nu mi s-au potrivit si s-a intamplat ca altor fete sa le placa mult. Nu am scris si nici nu voi scrie pe blog despre produsele care nu mi s-au potrivit, tocmai pentru ca e posibil ca altora sa le fie bune.

De curand am descoperit site-ul http://www.vforverde.ro/ si m-am decis sa incerc produsele de acolo, caci prefer oricand cosmetice bio romanesti in locul celor aduse cine stie de unde. Pentru ca una dintre cele mai mari probleme cu care ma confrunt de cativa ani sunt cearcanele, am de gand ca in primul rand sa imi comand o crema de noapte (gandita pentru toate tipurile de ten). Aceasta crema este intens regeneratoare, are un efect de durata, hraneste si hidrateaza pielea, adica exact cam ce mi-ar trebui mie pentru a putea zambi in oglinda dimineata, cand ma trezesc din somn. Desigur, cel mai mult ma atrage la ea faptul ca promite sa elimine semnele de oboseala, adica probabil si uratele mele cearcane care nu vor sa mai dispara nici macar dupa sase ore de somn. 🙂

Cosmetice romanesti – vforverde.ro

Aceasta crema de noapte are o formula inovatoare bazata pe tehnologia cu particule de diamant (abia astept sa testez minunea, caci nu inteleg prea bine cum sta treaba cu diamantele in cosmetice bio romanesti) si este imbunatatita cu ” extracte naturale de flori de Albăstrele, rădăcină de cicoare, Aloe Vera, unt de Shea, unt de Cacao, coenzima Q10, acid hyaluronic, colagen, vitaminele A, B5 (Panthenol), E, F si C, fosfolipide, factori Vegan de hidratare, aminoacizi, asigură regenerarea intensă a dermei. Produce un efect imediat de confort absolut, oferind o textură luxuriantă tenului.”. Aceasta crema de noapte se aplica la fel ca orice alta crema, pe pielea curata (pe fata, gat, decolteu) dupa demachiere. Se maseaza usor pana cand crema este absorbita complet.

Probabil voi incerca si o crema de zi pentru ten normal / mixt, tot de la brandul Bio Getika, caci pare destul de interesanta: „Cremă de zi bazată pe tehnologia revoluționară cu particule de diamant, are o formulă inovatoare de hidratare a pielii. Acidul hyaluronic asigură pielii o hidratare intensă și imediată. Coenzima Q10, Aloe Vera și vitaminele A, B5 (Panthenol), C, E și F contribuie la regenerarea pielii și la diminuarea semnelor de îmbătrânire prematură a acesteia. Oferă tenului un aspect tânăr, catifelat și sănătos. Protejează pielea de efectele nocive ale mediului înconjurător. Accentuează luminozitatea oferind tenului dumneavoastră prospețime.” Voi ati incercat produse cosmetice romanesti de la V for Verde?

 

Posted on Aprilie 11, 2016, in Informatii. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

