Pisicile chiar pot fi salvate

Pisicile chiar pot fi salvate. Si asta o spune un om care a salvat pana acum 6 pisici de pe strada si le-a oferit o viata mai buna, departe de pericole, de frig si de foame. Toate cele 6 pisicute erau pui cand le-am gasit. Pe patru dintre ele le-am oprit in casa mea si le-am facut membri ai familiei, cu drepturi depline. Una dintre pisicute mi-a iesit in cale anul trecut, in plina vara. Mieuna de zor si incerca sa iasa dintr-o gradina, prin gard, sa ajunga la mine, de parca ar fi intuit ca eu ii sunt salvarea. I-am facut cateva poze (dintre care una foarte reusita), le-am postat pe facebook (pentru o mai mare claritate trebuie sa va spun ca intai am hranit-o si i-am dat apa proaspata). In mai putin de o ora am fost anuntata ca este dorita de o familie, asa ca m-am urcat intr-un taxi si i-am dus-o omului acasa. 

Un alt motan salvat si dat spre adoptie este Blackie. De el am apucat sa ne atasam, caci a stat in casa mea o saptamana si ne-a aratat cat poate fi de jucaus, de dragastos si de haios. Dar cred ca ii va fi mai bine in Germania, alaturi de noua lui surioara, caci la noi este deja prea mare aglomeratia, cu patru pisici si un caine. Da, se pare ca pisicile pot fi salvate, daca exista un strop de bunavointa, timp si rabdare. Si da, tare mi-ar placea sa stiu ca si altii imi urmeaza exemplul, ca se gandesc la aceste mici fiinte fara aparare, ca incearca sa faca ceva pentru a le scoate din iadul strazilor, acolo unde le este frica, frig si foame.

Blackie cel norocos. 🙂

motan negru adoptie

Posted on Aprilie 11, 2016, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

