Poza de pitipoanca

Nu ma pot abtine sa nu pun pe blog singura mea poza (nereusita) de pitipoanca. Ma apuca rasul ori de cate ori ma uit la ea si stiu ca se va pierde daca o las numai pe facebook, la fel cum se va pierde si daca o ascund intr-unul din multele foldere cu poze pe care le am prin calculator si in dropbox. Povestea pozei de pitipoanca mai jos, pentru cei curiosi:

Tineri sau batrani, grasi sau slabi, frumosi sau urati, in jurul meu toti isi faceau fotografii pentru like-urile de pe facebook. Vazand ca Mihai vrea sa ma pozeze, am incercat sa le imit atitudinea… dar, in loc sa pun dosul in evidenta, am reliefat genunchiul, in loc sa rotunjesc „botul de rata”, m-am strambat… Adio like-uri!

Culmea este ca aceasta poza a reusit sa adune in doua zile 173 de like-uri, desi nu sunt nici vreo frumusete, nu mai am nici varsta la care sa devin piti. :)))

poza de pitipoanca

Posted on Aprilie 11, 2016, in Vieneland. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

