Sa vorbim despre VforVintage

Cu cat ma uit mai mult la ceea ce apare nou pe piata, cu atat imi plac mai mult lucrurile vintage. Am senzatia ca omul nu mai cauta frumosul in nimic, ci doar noul, indiferent ce forma ar avea acesta. Suntem invadati de plastic, ne cumparam lucruri care par sa nu aiba nici o forma si nici un inteles, suntem superficiali si traim in graba, uitand sa ne mai bucuram de lucrurile cu adevarat importante pentru suflet. Nu stiu altii cum si ce gandesc, dar eu am de gand ca anul acesta sa fac o schimbare in casa si in viata mea. Lucrez la aceasta schimbare inca de la inceputul anului si voi continua sa ii dau importanta pana cand voi considera ca este totul asa cum imi doresc. Printre altele, vreau sa imi rog cititorii sa imi recomande un targ de referinta, daca stiu pe undeva unul de unde as putea cumpara lucruri noi cu aspect de vintage.

Da, asta incerc sa fac in casa mea (cel putin in dormitor, locul unde petrecem timp si unde ne dorim atat intimitate, cat si bucuria de a vedea lucruri bine lucrate, pline de culoare si de personalitate). Am inceput prin a curata si improspata peretii camerei, caci nu are nici un farmec sa las casa prafuita, chiar daca incerc sa ii dau acel aspect vintage mult cautat la ora actuala de catre oamenii cu bani si gusturi deosebite in materie de decoratiuni interioare. Sincera sa fiu, nu stiu exact ce anume imi doresc, daca ma intreaba cineva ce obiecte m-ar interesa. Vreau sa ma las surprinsa de oferte noi, de ceva cu adevarat deosebit. Poate un presulet lucrat manual, poate un scaun cu o forma vintage, poate o lampa cu aspect de antic, poate niste obiecte de ceramica, habar nu am…

Cert este ca m-ar interesa sa aflu pe unde se tine un targ de design romanesc si sa imi petrec macar o zi din viata cautand printre toate acele lucrusoare deosebite, poate unice, pe care altii le expun. Din pacate, targul spre care am pus link mai sus tocmai l-am pierdut, caci am aflat tarziu de el, dar am convingerea ca vor mai fi si altele si imi doresc sa aflu din timp. Haideti sa vorbim despre VforVintage, sa imi povestiti ce stiti in materie de vintage, ce va atrage, ce anume va doriti, ce anume aveti deja vintage in casele voastre si ce asteptari aveti de la un targ de design romanesc.

„Calitatea “lucrurilor” din viata inseamna mai mult decat cantitatea. O viata mai lenta este, negresit, o viata mai buna. Obiectele din colectia Naphtaline sunt dovada vie si colorata ca poti trai o viata mai buna.

“Nu-ma-uita”, colectia capsula dedicata V for Vintage #16, combina istoria cu design-ul contemporan de produs.
Obiectele din colectia “Nu-ma-uita” sunt menite a fi utilizate in viata de zi cu zi si de a contribui, astfel, la o viata mai buna.

Colectia reuneste piese de mobilier (obiecte unicat, design contemporan Naphtaline) si piese rare de ceramica (carafe pentru vin, ceainice/cafetiere, vase pentru servirea mesei si vase pentru gatit). Sunt produse care se disting prin concept, forma, textura, compozitie, cromatica si in special modul in care combinatia acestor elemente reuseste sa trezeasca sentimente de primavara.”

naphtaline1vforvfair16-620x412

naphtaline2vforvfair16-960x639

Posted on Aprilie 11, 2016, in Vieneland. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

