Un text frumos

S-a intamplat ca acum aproape trei ani sa scriu un articol pentru un concurs. S-a intamplat ca nota pe care am primit-o pentru el sa ma dezamageasca. Mi-am spus atunci in gand ca nu scriu prea bine, ca trebuie sa imi perfectionez stilul sau sa ma apuc de pus muraturi in borcane si de facut cornulete, ca scrisul nu e de mine. Sotul meu, auzindu-ma, m-a intrebat imediat de ce gandesc asa. Si mi-a mai spus ca am scris un text frumos, dar cam greoi. Cum de am pretentia ca toata lumea sa il inteleaga? a incheiat el, aratandu-mi ca trebuie sa am mai multa incredere in mine si in fortele mele, sa nu ma las doborata de nota data de un oarecare. Era si este convins ca persoana care m-a jurizat nu a priceput nimic nu pentru ca scriu eu prost, ci pentru ca atat poate… 🙂

Din acel „text frumos” am selectat o mica parte pentru voi si tare mi-ar placea sa va „aud” parerea sincera. Nu am nevoie de laude, ci vreau doar sa stiu daca vi se pare un text frumos sau daca vi se pare prea greoi si ce nota i-ati da… :))

text frumos

 

Posted on Aprilie 11, 2016, in Vieneland. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Corect ar fi să „traduc” textul, ca să-ți poți da seama ce anume am înțeles eu din el, abia apoi să-ți spun dacă îmi place.
    Eu spun că-mi place, dar nu am acum timp și pentru „traducere”, care va sosi mai târziu.

Lasă un răspuns

