Ziua perfecta incepe cu o cafea aromata…

Ziua perfecta incepe cu o cafea aromata si se termina cu… Acesta era micul text pe care l-am pus peste poza cu cafea zilele trecute. Am asteptat in zadar un raspuns interesant. Oamenii au dat like si share, mi-au urat cate in luna si in stele, dar au evitat un raspuns concret la intrebarea mea. Ori nu au inteles ce voiam, ori nu au vrut sa imi destainuie secretele lor, nu stiu… :))) Cert este ca eu tot mai astept sa aflu. Ziua perfecta incepe cu o cafea aromata si se termina cu… Voi cu ce spuneti ca se termina o asemenea zi? A mea, de exemplu, a inceput cu o cafea aromata, a continuat cu inca o cafea, si inca una… si vom mai vedea ce va fi pana diseara. :))) Deocamdata trebuie sa dau o fuga prin bucatarie, ca tocmai am observat ca s-a facut ora 15 si nu m-am atins de mancare. Bine ca m-am indopat de cafele aromate si de tigari. 🙂

cafea aromata

Posted on Aprilie 11, 2016, in Vieneland. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. La mine, ziua perfectă se termină tot cu o cafea aromată, ca să pot dormi ușor. Și să nu uităm că, orice cafea trebuie însoțită de țigară, căci altfel parcă nu mai are farmec. Valabil la mine.

Lasă un răspuns

