Nosa, nosa…

La al doilea cuvant mi s-a blocat mintea. Am incercat sa gasesc greseala, insa nimic nu parea sa se potriveasca in locul literei n din „nosa”. Inima rosa, inima fosa, inima… Pentru a deslusi misterul, am continuat sa citesc…

nosa

O prietena mi-a amintit de ce nosa, nosa mi se parea atat de cunoscut: exista o melodie, Nossa nossa Ai se eu te pego. Tot ea a fost cea care a exclamat, uimita: „alta-i treaba, nosa mai infloreasca inima de-acu’, dar pana acu’? a inflorit? Doamne apara si pazeste!”. Nu m-am putut abtine sa nu raspund in tonul postarii:

-Caceaiu! Pardon, asa cum infloreste nu stiu care ceai.

Ana mi-a spus ca e tradusa cu google, insa am convingerea ca google translate nu poate da asemenea erori. Totusi, doamna cu nosa este de apreciat pentru litera î din i pusa la inceputul cuvintelor. Sa nu o judecam prea aspru, ci sa o ajutam. Se ofera cineva? 🙂

Posted on Aprilie 14, 2016, in Vieneland. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Daaaaaa…..bay , e desteapta doamna aceea…nosa= nu o sa….

Lasă un răspuns

