Pierdut intimitate. O declar nula

Pierdut intimitate. O declar nula.

Stiati ca pe aceasta lume sunt fiinte care nu reusesc sa aiba parte nici macar de o clipa de intimitate? Sa luam cazul meu particular. Fie ca ma joc, mananc, dorm sau ma spal, cineva e tot timpul cu mine. Probabil considerand ca imi face o favoare, clipa de clipa apasa butonul aparatului de fotografiat, fara sa tina cont de faptul ca imi doresc sa am clipa mea de intimitate. Astazi nu am mai rezistat si am miorlait puternic:

Chiar trebuie sa intre tot facebook-ul in dormitorul meu? Asteapta macar sa ma spal pe ochi si sa ma aranjez putin… E posibil asa ceva?

De aceea va spun, oameni buni: Pierdut intimitate. O declar nula.

pierdut intimitate

 

Posted on Aprilie 14, 2016, in Vieneland. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Pisikul tau si nepoata mea,sufera de aceeasi boala.

  2. Cand vad motanii si căţelul ca se trezesc „instant” in zori de zi, ma pişcă ciuda! 🙂

Lasă un răspuns

