Ultimata

Sunt cativa ani de zile de cand in casa noastra rasuna, de cateva ori pe seara, un strigat de lupta: Ultimata! Nu va pot reproduce cuvintele care il insotesc din cauza ca pe aici mai intra si copii, si doamne sensibile. Nu va pot spune cu precizie nici macar ce inseamna. Ce sa fac? Ma lasa memoria si nu vreau ca fii-miu sa se prinda. Mi-a spus deja de cateva ori ce e cu aceasta ultimata pe care o striga el in microfon, sa auda toti colegii de joc logati pe skype. Am strigat si eu aproape o luna prin casa: Ultimata! Nu mi-a raspuns nimeni, caci ultima pisica adusa in casa reactioneaza doar daca e strigata pe numele de scena, Vrabiuta.  O strig si astazi Ultimata, caci tocmai am descoperit ca s-au implinit opt luni de cand a intrat in casa noastra. Nu imi raspunde. In schimb, vine nechemata cand ma bag in pat. Se culcuseste sub patura, la caldura. Si toarce. Si imi spune povestea cu Ultimata, o pisica devenita jucator de LOL. :p

ultimata

Posted on Aprilie 14, 2016, in Vieneland. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

