Masina de calcat

Ati cerut masina de calcat cu abur, sa faca singura treaba? Mergeti la sala acum, doamnelor, daca vreti un corp frumos! Ma distreaza teribil modul in care omenirea evolueaza si am observat astazi ca nu sunt singura care gandeste asa. Am vrut tot mai multe facilitati, am luptat pentru o viata mai usoara, mai comoda, si acum platim bani grei pentru a merge la sala, caci acasa nu mai avem nici un motiv sa facem efort fizic, iar organismul sufera tot mai tare din cauza sedentarismului. Poza pe care am gasit-o astazi prin calculator a fost folosita in urma cu aproape trei ani la un concurs blogosferic. Mi-a fost pregatita de un bun prieten si inca ma distreaza. Ati cerut masina de calcat cu abur, sa faca singura treaba? Mergeti la sala acum, doamnelor, daca vreti un corp frumos!

fier vechi de calcat

Posted on Aprilie 16, 2016, in Vieneland. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

