Cod de reducere la articole pentru copii

Nu stiu daca s-au facut studii si sondaje in legatura cu acest lucru, dar am impresia ca articolele pentru copii se numara printre cele mai vandute produse de pe piata. Hainute, jucarii, jocuri educative, produse pentru igiena, alimente si multe altele, toate gandite si pregatite pentru cei mici. Asa cum imi spunea cineva in urma cu niste ani, pentru copii nu este niciodata criza. Ei sunt comorile noastre si lor incercam sa le oferim tot ce avem mai bun si mai de pret. Nu voi uita niciodata cum am renuntat la planurile pe care mi le facusem in legatura cu o perdea pentru sufragerie cand baiatul meu, in mijlocul magazinului, s-a urcat pe o bicicleta albastra pentru copii si a refuzat sa mai coboare pana cand nu l-am asigurat ca este a lui si ca o poate lua acasa. 

Initial am dus munca de lamurire cu el, caci la doi ani e destul de greu sa intelegi de ce nu poti pleca din magazin pe bicicleta si mai ales cum de bicicleta sta cuminte, frumos impachetata intr-un carton cat o cutie de pizza. Cu rabdare i-am aratat ca in interior exista si rotile, si pedalele, si ghidonul, si claxonul bicicletei, ca o vom monta noi acasa, asa cum fac copiii cuminti. Pana la urma a inteles. Nu am regretat nici o clipa ca am ramas aproape nemancata pana la urmatorul salariu si ca am renuntat la o perdea foarte frumoasa pentru a-i cumpara baiatului meu o bicicleta pentru copii cu roti ajutatoare (le-a utilizat doar cateva luni). A folosit-o zi de zi timp de 5 ani si probabil s-ar mai fi chinuit sa mearga pe ea si dupa inscrierea la scoala, daca nu ii cumparam intre timp una mai mare, pe masura lui.

Astazi observ ca nu sunt singura persoana care procedeaza asa. Foarte multi parinti renunta la placerile lor pentru a le oferi copiilor bucurii mai mari sau mai mici. Unii cumpara haine multe, altii cumpara jucarii si jocuri educative, altii prefera sa cumpere biciclete, trotinete, role si alte asemenea produse, altii cate putin din toate aceastea. Cert este ca parintii fac tot ce pot pentru a le oferi pruncilor o copilarie fericita. Unde oare, pe parcursul vietii, incep sa greseasca si lasa totul in seama profesorilor si a societatii? E greu de gasit raspunsul. Poate ca nici nu vreau de fapt sa il aflu astazi. Prefer sa scriu ceva mai simplu si mai la indemana.

Le pot oferi cititorilor mei un cod de reducere la articole pentru copii. Este un cod primit de la bekid.ro. Codul de reducere este valabil numai pentru cumparatorii care ajung pe bekid.ro prin intermediul blogului meu. Reducerea este de 3 % din valoarea comenzii. Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa intrati pe site-ul bekid.ro, sa alegeti produsele care va intereseaza si sa introduceti voucherul RED3BEKID in pagina de comanda, la orice produs comandat, asa cum puteti vedea in imaginile de mai jos, unde am simulat cumpararea unei biciclete pentru copii. Puteti da un share acestui articol, sa afle si alti parinti despre codul de reducere.

Date de contact:

S.C. ADA ONLINE SRL
CUI RO31845110

0755790727
0786404999
0358814415
comenzi@bekid.ro
office@bekid.ro

bicicleta pentru copii

cod de reducere bekid.ro

20819_bicicleta_byox_14_rapid_albastru

 

Posted on Aprilie 19, 2016, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

