Concediu prin agentie de turism?

Sunt oameni care aleg sa isi organizeze singuri vacantele, dupa cum le permite experienta si bugetul, si sunt oameni care prefera sa apeleze la agentii de turism pentru a primi totul de-a gata, fara pic de efort. Eu am calatorit atat de putin in aceasta viata, incat atunci cand imi imaginez vacanta de vis, ma vad mergand pe cont propriul, descoperind orase, stradute, dealuri, muzee, castele, magazine, suveniruri, mancaruri traditionale, tot ce tine de cultura unui loc. Poate e firea mea aventuroasa, poate influenta cartilor pe care le-am citit in copilarie, habar nu am. Cert este ca as vrea sa colind jumatate de lume inainte de a apela la una dintre cele mai bune agentii de turism din Bucuresti, J’Info Tours, pentru un concediu reusit. Dar stiu ca putini sunt ca mine. Probabil dau dovada de iresponsabilitate, insa vreau sa incerc, chiar si cu riscul de a ma lovi de situatii neprevazute.

Ma bucur ca nu toata lumea este ca mine. Au si programarile rostul lor, iar faptul ca exista agentii de turism precum J’Info Tours face sa am bine stabilite in minte anumite obiective turistice, sa stiu exact care sunt locurile unde doresc sa ajung si sa imi petrec macar un concediu. Desigur, pentru cate planuri si visuri am, ar trebui probabil sa mai muncesc vreo trei vieti, insa le voi lua pe rand, in ordinea importantei, si poate asa voi reusi sa acopar macar o mica parte din ceea ce am in minte si in suflet. Imi amintesc bine cat am fost de emotionata si cat am visat cu ochii deschisi dupa ce am citit cartea Vraja marelui nord, de Jean Leroy – Guyo. Sa ai curajul de a pleca de acasa fara nici un ban, sa lucrezi la oamenii intalniti in cale pentru a primi mancare, cazare sau o plimbare pana in urmatorul oras, iata ceva ce mi-ar placea sa fac.

Nu cred ca se va intampla vreodata, pentru ca nu mai am varsta la care sa ma joc de-a asa ceva, si nici lumea nu mai este asa cum era in urma cu niste ani. Dar imi place sa imi imaginez cum ar fi fost. Voi, daca doriti o agentie de turism buna, vedeti ce are in oferta J’Info Tours : concedii, circuite, diverse pachete atractive…

home-slider-inventory

Posted on Aprilie 25, 2016, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

