Mandra ca nu m-am impiedicat de conveniente

Am fost vecine mai mult de 20 de ani. E cu un an mai mica decat mine. Toti o consideram ciudata, probabil pentru ca iesea rar la joaca si ne vorbea folosind intotdeauna proverbe. Avea cate unul pentru fiecare situatie. De obicei prefera sa stea la geam, sa ne priveasca de sus cum alergam, urlam, cadeam si ne ridicam. Am revazut-o anul trecut. Lucra intr-un magazin, casiera. Ne-am regasit si pe fb. Intamplator sau nu, am observat comentariul pe care il lasase unui blogger ploiestean: „Tare mult mi-as dori sa stiu ce alternative puteti oferi dumneavoastra in cazul persoanelor trecute de 40 de ani…”. M-am uitat in spate, la propriul meu drum prin viata. Atunci cand jobul nu mi-a mai adus satisfactii, am avut curajul de a ma reinventa, de a schimba complet macazul. Nu o data, ci de doua ori. 

Este adevarat, am infruntat greutati si temeri. Nu e usor sa iti schimbi propria viata, sa renunti la tot ceea ce cunosti, la tot ceea ce iti oferea confort sufletesc si chiar material. Dar, iata-ma! Sunt vie si nevatamata! Si mandra ca nu m-am impiedicat de conveniente. Oare la asta a contribuit si faptul ca nu am trait din proverbe, ci am luat mereu viata in piept si am incercat sa o cunosc pe viu?

Posted on Mai 5, 2016, in Vieneland. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Asta înseamnă că ai trăit, efectiv.
    Restul sînt…proverbe.

Lasă un răspuns

