Pisica si motan pentru adoptie

Povestea vietii lor e mai putin importanta. Tot ce trebuie sa stie lumea este ca o pisica si un motan au nevoie de o casa noua, de oameni care sa ii iubeasca si ingrijeasca. Anuntul gasit pe internet suna asa: „BUCURESTI_ URGENT_ motanel , Tomi , alb cu negru, 1 an si Mitza , fetita calico 1 an si 5 luni ; ambii sterilizati si deparazitati, cauta casa urgent, impreuna sau separat ! distribuiti !”. Daca am fi putut, le-am fi luat pe amandoua. Sunt atat de frumoase! Plus ca e pacat sa fie despartite, daca au trait impreuna! In ciuda a ceea ce se spune despre pisici, aceste mici feline chiar se ataseaza de locul unde traiesc si de oamenii care le au in grija. Ursula, pisica mea in trei culori, a intrat in depresie atunci cand Mihai a plecat din tara. Veterinarul a observat ca era sanatoasa tun, cu toate ca eu vedeam ca nu mai facea pipi. Ajunsa acasa, am decis sa urmez sfatul doctorului si am descoperit ca Ursula facea pipi in dormitor, pe hainele lui Mihai. 

Ma ajutati sa ajut doua pisici frumoase? Puteti distribui poza lor? Poate cineva le indrageste si le adopta impreuna, sa nu treaca prin stresul unei despartiri. Detalii gasiti aici. Pisica si motan pentru adoptie:

pisi

Posted on Mai 5, 2016, in Vieneland. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

