Vieneland

Vieneland. Blog deschis din dorinta de a descifra tainele wordpress-ului. Vieneland. Blog devenit mai tarziu taramul unde visam ca voi putea scrie la adapost de priviri prea curioase, de sageti otravite si de fulgere nimicitoare. O vreme a fost cald si bine. Vieneland. Blog unde scriu cand imi aduc aminte. Vieneland. Blog care imi aduce uneori banuti pentru micile mele placeri: o carte, un pachet de tigari, o conserva buna pentru pisicute, un os fals pentru Bruno, un dulce pentru copil sau o plimbare la munte cu sotul meu. Vieneland. Un blog care a avut candva sustinerea cititorilor si care astazi imi pare pustiu. Unde sunt toti cei care bateau la usa acestui taram pe vremea cand aveam mai mult timp si mai multa energie? Oare acelasi lucru se intreaba si ei? Vieneland. Blog pe care acum repostez un mic fragment de text „furat” de pe vienela.ro, cu o poza gasita pe pinterest. Daca aici nu va mai place, poate mergeti sa vedeti Comoara din tablou. :p

balet

Posted on Mai 5, 2016, in Vieneland. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Mulţi din cei vechi s-au mutat pe facebook.
    Nu-i la fel,cred eu, dar…

    • S-au mutat pe facebook sau asteapta reciprocitate, lucru pe care eu doar rar il mai pot oferi, caci ma simt tot mai obosita. Stau prea mult (si degeaba) pe facebook si asta ma epuizeaza… 🙂

  2. Nu ştiu, că eu n-am facebook.
    Imi place jocul ăsta şi nu-mi trebuie altul.
    Aşa-s eu, mai conservator.
    O fi chestie de vîrstă?- atîta am auzit treaba asta ( cu vîrsta) în ultima vreme, că incep să o cred şi eu.

    • Nu, sigur nu e varsta. 🙂 Intretinerea unui blog este o chestie mult mai grea decat navigarea pe facebook. De fapt, daca ma gandesc mai bine… Comunicarea pe blog e mult mai interesanta si mai constructiva decat orice ar oferi facebook. 🙂

Lasă un răspuns

