Am avut o vedenie

Pentru ca ziua de astazi pare destinata barfelor legate de facebook, iata si postarea care mi-a dat dureri de cap, mi-a adus hohote de ras si m-a facut sa raman cu gura deschisa, ca la dentist. Toate la un loc. M-am intrebat si inca ma mai intreb daca persoana care a scris cele de mai jos (a se vedea print screen-ul) e in toate facultatile mintale, daca e convinsa de ceea ce spune, daca face glume pe seama celor saraci cu duhul sau daca textul contine mesaje ascunse. :))) Omul isi incepe discursul sustinand ca a avut o vedenie. Acelasi lucru fac si eu acum. Traiesc cu senzatia ca textul a fost doar o vedenie. Nu poate fi adevarat, pe cuvant… Lasati-ma sa cred asta in continuare! :)))

vedenie

Posted on Mai 9, 2016, in Vieneland. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

