Cea mai urata pisica din lume

Ursula. Pisica mea cu numarul trei in ordinea venirii in familie. Cea mai urata pisica din lume, dupa spusele sotului meu (salvatorul ei). E drept, inchide intotdeauna ochii daca vreau sa o pozez, deranjata probabil de blitz. La fel de adevarat este ca mie mi se pare extrem de frumoasa, cu mutrita ei parca de mata nevinovata, cu blana in culori spectaculoase, cu trupusorul ei mignon, cu gherutele negre ca pana corbului. Dar e a mea si e normal sa o vad frumoasa. E si a sotului meu, ca doar el a sarit in fata masinii pentru a o salva, insa tot nu ii vede frumusetea. Ursula, cea mai urata pisica din lume, spune el. Bine macar ca ii recunoaste meritele: e cea mai dragastoasa pisica, cea mai dulce, cea mai isteata, cea mai haioasa, cea mai cea… Mai putin in diminetile cand imi da desteptarea muscandu-ma de pleoape si de vena care mi se zbate la gat. :)))

pisica urata

Posted on Mai 9, 2016, in Vieneland. Bookmark the permalink. 5 comentarii.

Lasă un răspuns

