Citate motivationale

Facebook are bunul obicei de a ne reaminti ce faceam in anii trecuti in ziua x sau y. Ma uit in spate si zambesc la gandul ca primii mei pasi pe aceasta platforma de socializare se indreptau catre rudele pierdute cu mult timp in urma si spre cei care postau diverse citate motivationale. Pe atunci nici macar nu stiam ca se numesc asa. Imi placeau indemnurile si speram ca lumea sa le urmeze, caci raman o visatoare. In acelasi timp, faptul ca pot vedea ce postam in urma cu niste ani imi arata ca am evoluat, ca mi s-au schimbat interesele si ca nu m-am ratacit in noianul de informatii cu care zilnic suntem bombardati. Acum, din cauza ca s-a exagerat, citatele motivationale ma scot din minti si ma fac sa evit oamenii care le posteaza. 

Totusi, din cand in cand observ ca si eu cad in acest pacat. Am dat zilele trecute peste un articol mai vechi si am gasit in el tot un soi de indemn. Bine macar ca l-am scris intr-un mod poetic. :))) In fapt, m-as bucura daca oamenii ar alege sa si urmeze aceste citate motivationale, nu doar sa faca parada cu ele pe facebook pentru a lasa impresia ca sunt inteligenti, culti, buni, sensibili sau cine mai stie cum. :p

Citat motivational! Cu poza, desigur… 😀

citate motivationale

Posted on Mai 9, 2016, in Vieneland. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

