Din vieneland pana in blockland

Se pare ca ziua buna chiar se cunoaste de dimineata. Am chef de vorba si de scris inca de la prima ora a zilei (prima pentru mine, desigur). Si pentru ca ma feresc sa mai stau pe facebook, hai sa vorbesc putin despre el. Va puteti trezi pe neasteptate dependenti de aceasta platforma de socializare, asa ca recomand utilizarea ei cu masura. Eu am cazut in acesta capcana si tare greu imi este sa ma desprind. Unii o duc chiar mai rau, dupa cum veti observa imediat. Confundand fb cu vreun site de matrimoniale, dau buzna in viata femeilor pe care nu le cunosc si se baga in seama neintrebati. Unii aleg sa pupe peste tot, altii vor sa afle cum te simti azi. Recomand din suflet trimiterea imediata in blockland, fara prea multe alte cuvinte (multumesc Mihaelei Baran pentru „blockland”, o exprimare care ma distreaza maxim). 

Am fost incantata cand mi-a venit ideea de a boteza acest blog vieneland. Nu intra foarte multa lume pe el (spre deosebire de vienela.ro), cu toate ca mi-as dori. Mai am de munca pentru asta. Deocamdata ma multumesc sa trimit cate un ratacit in blockland, ca nu cumva, din intamplare sau in alt fel, sa ajunga pe vieneland. Nu imi doresc astfel de oameni pe aici sau pe oricare alt blog.

blockland

Posted on Mai 9, 2016, in Vieneland. Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Nu prea înţeleg despre ce-i vorba aici, dar cum n-am de gînd să-mi fac FB, nu-i nici o pierdere, cred.

  1. Pingback: Am avut o vedenie |

Lasă un răspuns

