Ziua buna se cunoaste de dimineata

Un vechi proverb spune ca ziua buna se cunoaste de dimineata. Eu mi-am impus sa ma trezesc la 7, 30, in ciuda faptului ca am adormit undeva in jurul orei 3 dimineata. Am reusit – fara ceas desteptator. Pana la ora 10 am scos cainele afara, am facut si baut cafea, am spalat vasele, am scris vreo patru articole, am raspuns la trei comentarii, am lasat cateva comentarii pe alte bloguri, am dat de mancare animalelor si le-am pus apa proaspata, am bagat o masina de rufe la spalat, am citit trei articole noi pe niste bloguri, am fumat nu mai stiu cate tigari. :))) Pot confirma faptul ca proverbul spune adevarul. Pare sa fie o zi buna. Daca mi-as putea pastra energia pana diseara, probabil as scrie o multime de texte, as citit o alta multime si as face treaba in casa cat nu am facut toata saptamana trecuta. :)))

Ziua buna se cunoaste de dimineata. Va ofer mult verde si o raza de galben, sa va fie intreaga zi senina, chiar de afara va ploua, asa cum se tot intampla in ultima vreme. :)))

zi senina

Posted on Mai 9, 2016, in Vieneland. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

Lasă un răspuns

