Factura la gaze

Despre cum arata factura la gaze am mai scris si pe vienela.ro in urma cu doi ani. Aseara m-am gandit sa fac un print screen, pentru exemplificare. Din cauza ca nu dam luna de luna citirea contorului (este destul de greu, tinand cont ca avem numai doua zile pe luna la dispozitie sa ne amintim), facturile vin mereu umflate, iar dupa ce angajatul trece pe la bloc si citeste contorul, facturile sosesc mereu pe minus sau cu niste sume de ras. Ieri am primit instiintare ca avem de plata 0, 41 de lei. Pay point-ul la care ne-am dus nici macar nu stie sa citeasca aceasta suma exorbitanta, asa ca ne-a afisat valoarea de 1 leu. :))) Ne-am grabit sa platim, ca sa nu repetam experienta pe care am avut-o atunci cand, din neglijenta, ne-am trezit cu gazele taiate pentru uimitoarea suma de 2, 5 lei. 😀

Intotdeauna m-am intrebat de ce nu se intampla sa vina factura la gaze cu sume mai mici inainte de citirea contorului. De la cine s-au inspirat oare cand au inceput sa ne ia banii inainte? :p

factura de gaze

Posted on Mai 12, 2016, in Vieneland. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

