Jucarie pentru caine

Din vremea cand Bruno umbla „imbracat” cu ham si ma teroriza tragand in toate directiile… Era acelasi caine simpatic, ascultator, iubitor si vesel, insa pe strada parca o lua razna. M-a tras in fata unei masini care circula regulamentar, m-a bagat in mijlocul unei haite de caini maidanezi infuriati, s-a repezit din senin spre o doamna care se adapostea de ploaie sub o umbrela uriasa. Normal ca am ales sa ii pun zgarda cu tepi. Era singura solutie pentru a-l putea stapani si si-a dovedit imediat eficienta. Am cel mai cuminte si mai educat caine acum. Exceptie fac momentele cand intalnim caini masculi pe care Bruno isi doreste sa ii domine. :)))) In poza de mai jos micutul meu de 24 de kilograme „furase” jucaria unei cateluse. De atunci au trecut vreo 2-3 luni si eu tot caut o jucarie asemanatoare, caci tare mult i-a mai placut si tare frumos s-a jucat cu ea. Aveti idee unde as putea gasi?

jucarie pentru caine

Posted on Mai 12, 2016, in Vieneland. Bookmark the permalink. 11 comentarii.

  1. Eu cumpar sau primesc jucăriile de pe zooplus. Recent am avut surpriza a trei jucării interactive pentru pisici, ceea ce înseamnă că se joacă singure, fără mine. Încearcă și pentru Bruno.

    • Multumesc mult de tot! Am gasit la zooplus cateva jucarii interesante si, culmea, nici macar nu sunt prea scumpe. Ma uit acum si la cele pentru pisici. 🙂

      • Eu am primit FroliCat – laserul cu motoraș și mișcare aleatorie, Funny Ball – o minge cu motor ascunsă într-un fel de pernă rotundă și încă o chestie toroidală cu minge în interior și șoricel în exterior.

      • Greu va fi sa il conving pe Bruno ca jucariile nu sunt pentru el. De cate ori cumpar ceva pentru pisicute, el e primul care se joaca si, de multe ori, care le distruge. 🙂

      • Am mai cumpărat de la ei și sunt foarte ieftini la unele sortimente de măncare. Plus că sunt foarte seriosi. Singura problemă e că pachetul ajunge cam în 4 zile căci vine din Polonia sau din Germania. Îi poți urmări traseul ca să știi pe unde a ajuns. Succes.

      • Noi am invatat animalele numai cu hrana de la Equilibrio si acum refuza orice altceva. Ei vad ca nu au asa ceva pe site.

      • Dacă hrana e cu PH control, totul e OK.

      • Parca da… Stiu ca am luat prima data pentru Miti, pe vremea cand avea tot timpul probleme. Apoi am mai verificat o data cand l-au banuit pe Bruno ca ar fi alergic la pui (ceea ce nu era adevarat).

      • Acum Bruno primeste numai boabe cu somon, iar pisicutele cu pui sau somon.

  2. Si ale mele prefera produsele cu somon. La plic, conservă sau uscată.Cam ciudat.

Lasă un răspuns

