Cea mai delicioasa cofetarie din Bucuresti

Am regasit de curand o fosta colega de clasa. Unde altunde decat pe facebook, nu? Bucuria a fost mare de ambele parti. Am depanat amintiri din vremuri de demult, am ras de intamplari care, la timpul respectiv, ne-au suparat sau speriat (poate intr-o zi va voi spune si voua, in cateva cuvinte, despre cum m-a dat profa de fizica afara din laborator de doua ori intr-o zi) si am facut o multime de planuri legate de o viitoare revedere. Mi-a promis ca ma va duce la cea mai delicioasa cofetarie din bucuresti si ca nu vom pleca de acolo pana cand nu ne va lua cu frisoane de la atatea dulciuri, in amintirea zilelor cand permanent am fi mancat ceva dulce si nu prea ne permiteam.

Mi-a trimis link spre site-ul cofetariei TicTac (l-am pus si eu mai sus in articol), sa vad inca de pe acum ce ma asteapta acolo si sa ma pregatesc sufleteste. A reusit doar sa imi faca o pofta nebuna de amandine, tarte cu fructe, savarine, tiramisu, profiterol si alte prajituri si torturi. Va rog, dati clic pe linkul spre cea mai delicioasa cofetarie din Bucuresti si puneti voi bine accentul pe toruri, ca sa intelegeti in ce hal m-a chinuit fosta mea colega. Probabil multi dintre bucuresteni cunosc deja aceasta cofetarie, iar cei care nu stiu afla acum de la mine, de la tine, de la voi, cei care veti distribui articolul meu. Nu putem nega faptul ca in poze prajiturile de la cofetaria TicTac arata extraordinar de bine, de apetisant si, din spusele colegei mele, sunt si foarte gustoase.

In plus, toate ingredientele din care sunt facute produsele acestei cofetarii sunt naturale – un motiv in plus sa o recomand si sa o recomandati. Pentru cei care locuiesc in capitala, insa nu stiu unde este localizata cofetaria TicTac: Str. Constantin Brâncuși, Nr. 11, Sector 3, București. Eu promit sa mananc cat de multe prajituri imi vor incapea in stomac si sunt sigura ca nu imi va fi prea greu, tinand cont de faptul ca sunt de-a dreptul ahtiata dupa dulciuri de cofetarie.

tort cu bezea

„Cofetăria TicTac a apărut in ’98 ca o mică afacere de familie și a încântat de atunci gusturile tuturor vizitatorilor care i-au trecut pragul.

Am reușit să ne fidelizăm vizitatorii, care se întorc de fiecare dată mulțumiți, chemați de atmosfera caldă și de gustul deosebit al bunătăților noastre. Ne păstrăm promisiunea față de vizitatorii noștii de a le oferi de fiecare dată produse delicioare, proaspete făcute din îngrediente naturale.

De-a lungul timpului, am avut plăcerea de a contribui prin produsele noastre la mii de evenimente speciale din viața clienților noștrii și să legăm prietenii frumoase.”

Posted on Mai 16, 2016, in Informatii. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Bine ca nu este mai aproape de mine! Cat ai zice ca te pricepi la prajituri ,tot cele de cofetarie sunt mai bune,mai ales ca eu sunt antitalent.Acu nu poftesc,am mancat cateva pricomigdale.Noapte buna!

    • Am incercat sa fac si eu in casa folosind retete de pe internet, dar nu semanau foarte bine cu cele din cofetarie. De atunci prefer sa cumpar gata facute. :)))

  2. hmmm, e de mer acolo 🙂

Lasă un răspuns

