Ceafa de porc

Nu m-am omorat niciodata dupa carne. Mie imi plac branzeturile, legumele crude sau uitate in cuptor, dulciurile, cafele si tigarile. Dar s-a intamplat ca intr-o zi, anul trecut, sa umblu cu Mihai intreaga zi prin oras cu diverse treburi. Imi era foame de as fi mancat un porc intreg. A trebuit totusi sa ma multumesc cu o ceafa de porc de la kaufland. Nu stiu cum au gatit oamenii aia carnea (la fel cum nu stiu ce vraji fac de iese puiul la rotisor atat de bun), ca m-am indragostit de ceafa de porc. De cum am terminat de mancat am intrat cu sotul meu in magazin si ne-am cumparat pentru acasa vreo doua kilograme, sa ne gatim si noi. Nu a iesit la fel de buna, dar oricum ne-a placut tuturor, fara exceptie (includ aici nu doar umanii, ci si pisicile si cainele). 

Nu imi veniti cu teorii cum ca nu ar fi buna pentru ei carnea de porc. Nu le-am dat decat o feliuta, ca suntem egoisti si ne-a placut prea mult. :p De atunci nu trec doua saptamani fara sa mancam ceafa de porc. Nici macar nu e atat de scumpa pe cat credeam eu candva. Sau poate ca s-a ieftinit de cand am inceput noi sa mancam saptamanal. :)))

Despre platoul pe care e pozata ceafa de porc sa imi aminteasca vreun prieten sa spun mai multe in zilele urmatoare. L-am primit cadou in urma unui concurs blogosferic si tare imi mai place.

ceafa de porc

Posted on Mai 27, 2016, in Vieneland. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

