Mape de prezentare

Imi facusem cont la o anume banca pentru a putea ridica alocatia copilului. In ziua semnarii actelor am primit de la o angajata doua mape de prezentare, mape personalizate cum scrie la carte. Erau de un rosu aprins si undeva jos, in dreapta, purtau sigla respectivei banci. Mi-a ascuns actele in respectivele mape. Le-am primit si am multumit. Multa vreme le-am folosit pentru a pastra documente importante. Uneori luam una dintre mapele de prezentare cu mine, cand aveam nevoie de un loc sigur pentru o hartie. Asta pana cand le-a descoperit Ionut. Cum sa nu aiba si el mape de prezentare, daca tot ii cerea domna invatatoare portofoliu la limba romana, portofoliu la abilitati practice, portofoliu la… parintii stiu cam cate mape de prezentare le trebuiesc micutilor la scoala. 

In timp s-au jerpelit, dupa cum era de asteptat. Copilul a cerut altele, insa nu am stiut de unde sa ii iau, iar banca isi daduse duhul. Am incercat sa ii fac eu din carton colorat, insa nu au iesit la fel de faine. Erau mape personalizate, dar asa personalizate, ca Ionut sustinea zi de zi ca nu seamana cu personalitatea lui. 😀 Abia de curand am aflat ca exista un serviciu de tiparire mape si chiar mi-ar fi placut sa comand cateva de la respectiva agentie de productie publicitara, desi nu cred ca imi folosesc neaparat la ceva. Dar daca voi aveti nevoie de serviciul de tiparire mape, daca doriti un pret mape, intrati cu incredere pe linkurile din acest articol. Exista acolo si un calculator care va arata exact un pret mape in functie de cerintele pe care le aveti.

Mie, va spun sincer, mi-a placut si prezentarea pe care cei de la headprint.ro o fac acestor mape:

„Mapele nu reprezinta un mijloc de informare in sine, insa, alaturi de cartea de vizita, reprezinta momentul de impact maxim in fata clientilor, de aceea importanta lor este extrem de ridicata. Pentru ca stim cat de este de esential acest vector de imagine, Headprint ofera o calitate desavarsita si numeroase optiuni de realizare a mapelor.”

Despre headprint.ro aflati mai multe de la mine sau chiar de la dumnealor… „De peste 10 ani impanzim tara cu produse de calitate de productie publicitara si print. Mii de clienti au apelat la serviciile noastre si au ramas clienti fideli datorita relatiei speciale pe care o construim si pretuim cu fiecare client.”

mape

Posted on Mai 27, 2016, in Informatii. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

