Vacanta in Creta Grecia

Cine oare nu si-ar dori o Vacanta de vis in Creta Grecia? Eu cu siguranta as fi prima care ar sari sa isi faca bagajele, daca mi s-ar ivi o asemenea posibilitate. Deocamdata ma voi multumi cu o mica vacanta petrecuta la Mangalia, insa asta nu ma impiedica sa visez la ziua cand imi voi permite sa merg in vacanta Creta, sa ma bucur de tot ceea ce are Grecia mai frumos, sa stau tolanita pe nisipul fin, sa ma minunez de limpezimea apelor, sa admir peisajele cretane, sa gust mancarurile traditionale grecesti, sa ascult muzica si, in general, sa ma las vrajita de tot cea ce imi poate aduce vacanta de vis in Creta Grecia. Probabil o mare influenta au avut asupra mea si povestile altor bloggeri, fie ei oameni ca mine, simpli, care au vrut sa isi ofere o vacanta Creta, fie ei bloggeri de travel care au ajuns pe acolo pentru a povesti lumii cat este de faina zona.

Cert este ca deseori visez ca voi calatori mai mult candva, ca voi avea ocazia de a vizita Creta Grecia, ca ma voi bucura de soare, de valuri, de tot ceea ce aceasta tara frumoasa are mai de pret. Faptul ca zilele trecute am nimerit din intamplare pe site-ul TUI TravelCenter si am vazut fotografii deosebite, ca am citit cateva cuvinte despre Creta Grecia, m-a facut sa regret ca nici anul acesta nu am destul timp si nici destui bani pentru a ma relaxa pe acolo. Dar stiu sigur ca va veni o vreme cand acest vis al meu se va implini si atunci voi putea spune ca am avut noroc in viata, ca o vacanta in Grecia poate insemna o vacanta de vis.

„TUI TravelCenter vine cu o noua directie si propune sa facem impreuna un pas mare dinspre „Vacanta pentru toti” inspre promisiunea individuala a unei „Vacante pentru tine„!

Grupul Eurolines crede ca este nevoie de o retea de agentii de turism in care notiuni ca siguranta pachetului turistic vandut si personalizarea vacantei sa nu fie concepte fara continut, ci sa se traduca printr-o consultanta de calitate in momentul cumpararii pachetului, prin oferirea celei mai largi palete de destinatii si hoteluri in exclusivitate si prin garantarea unei vacante in adevaratul sens al cuvantului.

Brandul care reuneste toate beneficiile nr. 1 mondial in Romania este TUI TravelCenter, prin Eurolines Romania.”

creta grecia

Posted on Mai 27, 2016, in Informatii. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

