Depozit de lavete la cel mai mic pret

Stiu un depozit de lavete la cel mai mic pret de pe piata si tin neaparat sa imi informez cititorii in legatura cu faptul ca aceste lavete sunt de cea mai buna calitate. Nu, eu inca nu mi-am cumparat, cu toate ca imi tot promit sa o fac, insa mi-au confirmat niste prieteni care au dat comanda si au primit produsele in scurt timp. Poate va veti intreba de ce as vrea eu sa imi comand lavete de pe internet. Povestea e simpla: daca vreau sa sterg praful, am nevoie de carpe bune, care sa curete bine si sa absoarba solutia de curatat pe care o folosesc. Nu stiu cum e pe la altii, insa eu ori arunc lavetele dupa prima utilizare, ori le uit ude prin baie si capata miros urat, motiv pentru care nu le mai pot folosi si a doua oara. Si, va spun cu sinceritate, m-am cam saturat sa imi tai tricourile bune pentru a sterge praful cu ele. 

Daca tot am descoperit ca exista pe internet un depozit cu lavete la cel mai mic pret posibil de pe piata, nu vad ce anume m-ar putea impiedica sa imi comand si eu. Vor fi prea multe? Nu, niciodata nu exista intr-o casa destule carpe atunci cand faci curatenie. Ba un geam de spalat, ba un dulap de sters, ba praf pe unde nici nu te astepti, iar mai nou, de cand am si pisici, tot felul de urme de labute pe birou, prin bucatarie, prin baie, peste tot pe unde se pot cocota. Si pe unde nu se poate cocota o pisicuta tanara si sanatoasa, mai ales daca nu o cearta si nu o pedepseste nimeni? Pana si cainele a invatat ca uneori se poate autohrani daca e suficient de sitet si daca noi suntem grabiti si uitam pe masa vreun salam sau cine stie ce felie de branza. Ei bine, fie ca se urca pe dulapuri pentru a se juca sau a fura ceea ce uitam noi sa bagam la frigider, animalele tot imi lasa urme prin casa.

In aceasta dimineata m-am decis sa imi pregatesc micul bagaj cu care voi pleca la mare. Am cautat pana am ametit maieul verzui cumparat anul trecut, pana cand m-a vazut copilul si m-a intrebat de ce sunt nervoasa. Auzind de problema, m- privit amuzat si mi-a amintit ca am sters geamurile cu el de sarbatori, „ca e din bumbac moale si curata bine”. Sa imi vina rau si mai multe nu. Acesta a fost motivul pentru care m-am decis sa imi comand un intreg pachet de lavete de la depozit, sa nu mai ajung sa fac astfel de prostii.

„Orientarea catre lavete industriale de calitate a reprezentat dintotdeauna o necesitate. Din acest motiv concurenta in oferte este o caracteristica pe piata lavetelor. Companii in continua dezvoltare, cum este si Milenium Shopping, vizeaza satisfacerea exigentelor clientilor in ceea ce priveste misiunea curateniei, oferind solutii in acest sens chiar si online, pe laveteonline.ro.


Piata se orienteaza atat spre calitate cat si catre un pret mai redus, astfel se pune la dispozitia doritorilor un raport calitate-pret competitiv: Milenium Shopping are cel mai mic pret pentru lavete vandute in sistem en-gross sau la dimensiunile solicitate de client.”

Posted on Iunie 7, 2016, in Informatii. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

