O pasare obraznica

Nici macar nu am apucat sa facem cunostinta. Ea nu imi cunoaste numele, eu nu stiu ce pasare este. Ne-am intalnit la gradina zoologica. Eram despartite de un gard. Avea o privire inteligenta, mi s-a parut atunci. Mi s-a parut si ca este foarte haioasa, cu motul acela iesind ca un evantai de langa nas. Constienta de faptul ca nu voi mai avea prea curand ocazia, m-am grabit sa o fotografiez. M-a impiedicat gardul din plasa. Cei care ma cunosc stiu ca nu ma dau batuta prea usor. Am strecurat obiectivul aparatului de fotografiat prin gard, sperand ca asa voi pune mana pe o poza reusita. Cine si-ar fi imaginat in acea clipa ca pasarea cu mutra haioasa este o obraznica si jumatate?

De cum am bagat obiectivul prin gard, a inceput sa dea cu ciocul in el. Nici macar nu s-a deranjat sa imi spuna daca gemuletul acela seamana cu o margica, daca a deranjat-o blitzul sau daca ar fi trebuit intai sa ii cer permisiunea de a o fotografia. Cert este ca astazi nu am o poza foarte reusita cu pasarea obraznica…  :)))

pasare obraznica

Posted on Iunie 7, 2016, in Vieneland. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

Lasă un răspuns

