Oare Ursula m-a scapat de pasarea obraznica?

Oare Ursula m-a scapat de pasarea obraznica? Pasarea obraznica nu mai are nevoie de nici o descriere. Este suficient sa dati clic pe linkul care duce spre povestea ei. Despre Ursula nici atat nu trebuie sa mai spun ceva, imi imaginez. Toata lumea stie deja ca este cea mai urata, mai obraznica, mai inteligenta si mai iubitoare dintre pisicile mele. Iata ca intr-o zi, pe cand ma pregateam sa scriu un articol, atentia mi-a fost atrasa de pisica infloarata. Se lupta cu ceva / cineva si maraia ca apucata de streche. In prima clipa am crezut ca am uitat colivia deschisa si ca a omorat papagalul. Apoi mi-am amintit ca nu am papagal, nici colivie. Ce sa aiba Ursula in gura? M-am apropiat precauta, de teama ca infiebantata cum era m-ar fi putut inghiti si pe mine.

M-am uitat cu atentie, dar nu am vazut decat niste pene. Oare Ursula m-a scapat de pasarea obraznica, de faptura care a vrut sa imi sparga obiectivul aparatului de fotografiat? Ah, stai, ca nici asta nu poate fi explicatia corecta. Ursula nu a fost cu mine la gradina zoologica. De ce oare bietele animale de casa nu au voie nici pe plaja, nici la gradina zoo, nici in autobuze, nici nicaieri unde s-ar putea distra? In fine, daca descoperiti ce manca Ursula, sa ma anuntati si pe mine. Puiul din frigifer nu este, ca am verificat eu acum cateva minute. :)))

pisica mananca pasare

Posted on Iunie 7, 2016, in Vieneland. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

