Centrale termice

Nu stiam prea multe despre centrale termice pana cand nu m-am mutat cu Mihai. Mai vazusem centrale termice de apartament, insa nu utilizasem nici una si ma cam temeam de ele. Daca promiteti sa nu ma dati de gol, va spun ca si acum imi este teama de orice zgomot suspect pe care il fac, probabil din cauza ca multe dintre aceste centrale termice functioneaza pe gaz, iar eu ma tem cumplit de explozii. Degeaba imi explica sotul meu ca pot folosi centrale termice pret de o viata fara sa se intample nimic rau, ca au niste dispozitive inteligente care avertizeaza omul cand apare vreo avarie, cand ceva nu merge cum trebuie. Asta nu inseamna ca nu ma folosesc de centrala termica pe care o am in casa. 🙂 Daca doriti centrale termice la preturi avantajoase, sa va aruncati un ochi pe site-ul berluni.ro.

Veti gasi acolo nu numai centrale termice de apartament si informatii despre preturi centrale, ci si diverse sfaturi legate de acestea. Citind despre centrale termice pret de cateva articole, am inteles mai bine mecanismul care le pune in miscare, am inteles care sunt diferentele dintre diverse tipuri de centrale termice si am observat ca multa lume nu este interesata de preturi centrale, ci de avantajele pe care le ofera utilizatorului. Pana la urma, degeaba este foarte ieftina o centrala termica, daca nu iti ofera tot ceea ce ai avea nevoie, daca nu da un bun randament, nu-i asa? Noi, de exemplu, cand vechea centrala a inceput sa aiba probleme, nu am reusit nici sa incalzim casa bine si ne-am trezit si cu facturi mai mari la gaze. Din acest motiv sustin astazi ca este de preferat ca centrala termica sa fie schimbata atunci cand imbatraneste, caci am simtit pe propria piele care e diferenta dintre o centrala termica veche si una noua.

centrala-termica-ferroli-24-kw-divacondens-f24

Berluni.ro:

„Siguranța căminului

Respectăm cu rigurozitate normele tehnice de instalare, autorizare si reparare

Distribuitor autorizat

Cumpără produse originale și beneficiază de service si garanție chiar la Berluni
Experiență
Echipe de montaj și service cu peste 10 ani experiență
Produsele se livreaza in ambalajele originale, insotite de factura in original, chitanta sau bon fiscal, certificat de garantie si instructiuni de utilizare acolo unde este cazul. Livrarea produselor se efectueaza doar pe teritoriul Romaniei.”
Posted on Iunie 10, 2016, in Informatii. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

