Un gard ieftin si frumos

Ne indreptam catre plaja din Neptun. Undeva pe straduta care coboara din centru, in partea dreapta, am zarit un gard frumos. Am vrut sa ii spun sotului meu ca asa un gard mi-ar placea si mie sa am candva, cand voi avea propria curte si atunci mi-am dat seama ca era doar un gard ieftin si frumos, un gard care imita ceea ce mi-ar placea mie. Am apreciat cum se cuvine inventivitatea si umorul celor care l-au creat. 🙂

Vreti un gard ieftin si frumos? Urmati-le exemplul celor din Neptun!

Ce se afla dincolo de gard? Uneori, un alt gard! 😀 Poza:

gard ieftin si frumos

Posted on Iulie 5, 2016, in Vieneland. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

Lasă un răspuns

