Anunturi gratuite

Magazinul de unde cumparam mancare pentru animalele pe care le avem e plin de pisicute. Proprietarii aduna toate micutele feline de pe strazi, le ingrijesc, le hranesc bine, le sterilizeaza (unde e cazul), apoi posteaza anunturi pe diverse site-uri de anunturi gratuite. Am retinut numele www.negociat.ro si chiar am intrat pe internet sa il caut, de curiozitate. Va spun sincer ca mi-ar placea si mie sa fac acelasi lucru, numai ca nu intotdeauna imi permit sa hranesc pisicile strazii, sa le tin in casa imi este aproape imposibil, iar treaba cu adoptia e pura loterie. Unii pui de pisica sunt mai norocosi, isi gasesc foarte repede stapani, altii nu au nici o sansa, asa cum s-a intamplat cu „vrabiuta” mea. Am adunat din strada, unde sigur ar fi murit in 2-3 zile, am crescut-o si am incercat sa o dau spre adoptie. Nu ceream bani pentru ea, nu ceream nimic. Nimeni nu a vrut-o, asa ca a ramas la mine.

Este adevarat, nu am pus anunt decat pe facebook si am sperat intr-o minune care nu s-a petrecut. Poate ca as fi avut mai mult noroc daca as fi postat un anunt gratuit pe un site de profil. Daca eu nu am incercat acest lucru la timp, ma gandesc sa fiu macar altora de folos pe viitor. In teorie nu e deloc greu sa salvati viata unui animal, sa il cazati temporar in casa, sa ii faceti cateva fotografii bune si apoi sa postati anunturi gratuite pe un site cum este negociat.ro. Eu am oferit spre adoptie un pui pe pisica negru, o splendoare. Il gasisem prin fata blocului, mort de foame. L-a dorit un domn care locuieste in Germania. Mi-a spus ca pisoiul respectiv este de rasa (bombay) si ca in occident ar costa in jur de 1500 de euro. I-am explicat ca e maidanez pur, dar nu a vrut sa ma creada. Nu am cerut nici un ban pe el, normal, nu am negociat nimic. L-am oferit si gata.

Deocamdata vad ca pe site-ul negociat.ro nu sunt prea multe anunturi despre animale, dar stiu ca vom putea schimba acest lucru in curand. Sper din tot sufletul ca, alaturi de pozele cu caini beagle scosi la vanzare sa vad si pisicute date spre adoptie. Pana la urma, daca aceste anunturi sunt gratuite, de ce sa nu ducem treaba pana la capat? De ce sa nu oferim o sansa in plus bietelor feline care duc o viata chinuita in strada, acolo unde pericole de tot felul pandesc la fiecare pas? Chiar si pentru animalutele care sunt scoase la vanzare exista o sansa in plus sa isi gaseasca o casa mai buna, mai ales ca totul poate fi negociat. Nu stiu, eu cred ca nu mi-as putea deschide o canisa, de exemplu. Nu as putea vinde un caine in viata mea. Sa il dau spre adoptie unei familii care sa il iubeasca, da, dar sa cer bani pentru ca s-a nascut in curtea mea, nu, niciodata. Dar nu toti oamenii sunt ca mine. O fi bine, o fi rau?

 Anunturi Animale – Negociat.ro

Posted on Iulie 8, 2016, in Informatii. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

