Capsule de cafea

Eu si cafeaua

Eram obisnuita sa beau cafea facuta in ibric. Trei lingurite rase de cafea si una (tot rasa) de zahar. La o cescuta de cafea. O degustam cu 2-3 tigari. Uneori, cand venea Claudia in vizita, ne aminteam de vremurile cand mama prajea naut si ne punea sa il macinam. Sau de zilele cand eram atat de sarace incat ne faceam ceai de nalba. Turnam in el un strop de esenta de rom si il beam pe post de cafea. Nu pot sta fara. Ma doare capul si nu functionez. Punct.

Cafetiera

Cu multi ani in urma, cand a venit Oana din Italia in vacanta, am primit cadou o cafetiera. Ea umplea intreaga sita. Nu puteam bea asa ceva, chiar daca imi placea la nebunie gustul „puternic si amarui”. Era mult prea concentrata. Am tot redus din cantitate pana cand am ajuns sa umplu sita cafetierei numai pana la jumatate. Asa imi beau si acum cafeaua. Adunate, beau cam 3-4 cescute pe zi. Putin mai mari decat un degetar. Las impresia ca beau multa cafea pentru ca am permanent ceasca langa mine sau cafetiera pe foc. 🙂

Capsule de cafea

Italia mi-a deschis ochii asupra lumii si mai ales asupra cafelei. Am descoperit acolo atatea feluri de a face o cafea, atatea sortimente, incat cu greu m-am decis. La bar comandam mereu caffe macchiato. La niste prieteni italieni am descoperit un aparat care folosea capsule de cafea. Habar nu am ce fel de cafea foloseau. Nu stiu nici cum se numea acel aparat. dar am gasit din intamplare pe internet imagini cu niste capsule de cafea care mi-au amintit cat de mult mi-a placut sa beau la ei asa ceva si cat de bine dozata mi s-a parut minunea. Tin minte ca mi-au spus ca erau cam scumpe acele capsule de cafea. Cui ii pasa, cand e atat de gustoasa?

Despre cafea

Eu am scris de multe ori despre cafea. Sunt dependenta de gustul si aroma ei. Unii dintre voi poate isi amintesc povestea Floarea de cafea si Steaua Nordului. Daca nu o stiti, va invit sa o cautati pe blogul meu de pe .ro. Este un omagiu adus unei plante care mi-a schimbat viata si obiceiurile. Omagiu am adus si celor care isi risca viata pentru ca noi, europenii, sa ne bucuram zilnic de cafea, fie ea la ibric, la cafetiera, la aparatul care foloseste capsule (imi spune si mie cineva cum se numeste?). Moment de reculegere pentru culegatorii de cafea. Intrati pe link. Veti gasi informatii interesante despre acei eroi necunoscuti.

 

Capsule cafea – Kafferoma

„O cafea de calitate este destul de dificil de regăsit astăzi în Romania, fapt pentru care noi am ales să facem primul pas în vederea comercializării capsulelor și cafelei care să respecte toate exigențele consumatorilor din România.
Asta înseamnă că dacă nouă ne place, atunci cu siguranță o să vă îndrăgostiți și dvs. de cafeaua noastră chiar de la prima ceașcă.
De ce Kafferoma.ro?
– Principalul motiv pentru care să alegeți Kafferoma.ro se datorează calității premium a cafelei pe care o comercializăm. Toate sortimentele de cafea sunt foarte atent selecționate și preparate exclusiv în Italia.
– Prețurile accesibile reprezintă unul dintre punctele noastre forte, motiv pentru care aveți posibilitatea de a economisi până la 50% la orice sortiment de cafea pe care îl alegeți prin intermediul Kafferoma.ro.
– Anumite tipuri de capsule foarte uzuale in Italia le gasiti doar aici, pe Kafferoma.ro.”

Posted on Iulie 28, 2016, in Informatii. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

